abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:27:33 #276
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204703744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gehoord dat iemand polio had?

Ja geen enkele keer dus aangezien de ziekte niet meer voor komt dankzij vaccinaties. :Y
https://www.igj.nl/actuee(...)ience-park-bilthoven

en voor de miljoenste keer
je kunt een gewoon vaccin niet vergelijken met een Mrna of Rna vaccin
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:28:46 #277
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204703759
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Dat komt omdat mensen die ze funden ook aan dezelfde kant staan qua opvattingen. ;) ;)
wetenschappers zouden zich nooit maar dan ook nooit mogen laten beinvloeden door geld
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:31:04 #279
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204703782
quote:
die zijn totaal de wegkwijt
en Koopmans glijdt nog net niet uit haar stoel bij dat idee
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204703783
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
wetenschappers zouden zich nooit maar dan ook nooit mogen laten beinvloeden door geld
Heb je een echte bron ipv een screenshotje van een twitter bericht? Dat is natuurlijk geen bron.

Het zou je goed doen als je je informatie vergaring beter doet, op deze manier kan je voor alles wel een screenshotje vinden om jouw waarheid te ondersteunen. :)
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:31:46 #281
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204703789
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:31 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Heb je een echte bron ipv een screenshotje van een twitter bericht? Dat is natuurlijk geen bron.

Het zou je goed doen als je je informatie vergaring beter doet, op deze manier kan je voor alles wel een screenshotje vinden om jouw waarheid te ondersteunen. :)
het zou goed zijn als jij je eens inleest in de regels van BNW
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204703799
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gehoord dat iemand polio had?

Ja geen enkele keer dus aangezien de ziekte niet meer voor komt dankzij vaccinaties. :Y
Polio bestaat nog in Afghanistan, zal vast ergens minder dan 5 jaar terug zijn.

Wat denk je te bereiken met je nietszeggende comment? Dat vaccins an sich een gigantische sprong vooruit zijn? Eens.

Maar dat was niet het onderwerp.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:33:01 #283
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204703801
quote:
99s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:

[..]
https://www.igj.nl/actuee(...)ience-park-bilthoven

en voor de miljoenste keer
je kunt een gewoon vaccin niet vergelijken met een Mrna of Rna vaccin
Net alsof je de vaccinatie voor polio om het kwartaal moet herhalen. Nog gekker ik meen me te herinneren dat de booster van de zoveelste booster maar een aantal weken werkzaam was. En dan nog, waarom je blijven volspuiten met een experimenteel goedje voor iets waarvan gezonde mensen niet eens veel van merken laat staan aan overlijden. 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204704372
.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:27:20 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204704543
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Net alsof je de vaccinatie voor polio om het kwartaal moet herhalen. Nog gekker ik meen me te herinneren dat de booster van de zoveelste booster maar een aantal weken werkzaam was. En dan nog, waarom je blijven volspuiten met een experimenteel goedje voor iets waarvan gezonde mensen niet eens veel van merken laat staan aan overlijden. 8)7
Een kanker patiënt die terminaal is zal alles aangrijpen.
En als het echt zo waardeloos was zou nu zo'n beetje de helft van Nederland al overleden zijn, hoeveel ken jij er die ondertussen overleden zijn aan de gevolgen van het vaccin.
Graag link naar autopsie rapport, thx.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204704590
twitter
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:47:05 #287
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204704788
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Polio bestaat nog in Afghanistan, zal vast ergens minder dan 5 jaar terug zijn.

Wat denk je te bereiken met je nietszeggende comment? Dat vaccins an sich een gigantische sprong vooruit zijn? Eens.

Maar dat was niet het onderwerp.
Antroposofen zijn niet overtuigt dat vaccinaties (alle) een goed idee zijn geweest. Het heeft wel ontzettend veel mensenlevens gered maar misschien heeft het de mensheid totaal wel enorm verzwakt. Kwantiteit is voor kwaliteit gekozen. Kan het niet goed uitleggen maar Rudolf Steiner heeft hier een eeuw geleden ook een visie over die door velen wordt nageleefd. Bijzondere mensen die antroposofen die ik ken, echte idealisten ook en geloven en denken anders dan de meesten. Hieronder een quote:

De relatie met de dierenwereld
Er is echter een grote raadsel: waar komen deze duidelijk nieuwe soort virussen vandaan en waarom zijn ze ontstaan? Interessant is dat veel van de virussen afkomstig zijn uit het dierenrijk. Het Coronavirus is waarschijnlijk afkomstig van de Javaanse vleermuis. Waarom worden virussen uit het dierenrijk nu gevaarlijk voor de mens? Tegenwoordig brengen we dieren onuitsprekelijk lijden toe: massaslachtingen tot laboratoria-experimenten met proefdieren, die leiden tot pijnen waaraan de dierenwereld hulpeloos is overgeleverd. Kan dit lijden gevolgen hebben, waardoor de virussen, die in het dierlijke organisme eigenlijk gewoon thuis zijn, veranderen? We zijn eraan gewend om alleen naar het fysieke niveau te kijken en het meestal los van het zielenniveau te zien. Onderzoek naar de darmflora, het microbioom dat niet alleen bacteriën maar ook virussen omvat, bewijst het tegendeel. Dit roept niet alleen de microbiologische vraag op over de oorsprong van het virus, maar ook de morele vraag hoe we moeten omgaan met de dierenwereld. Rudolf Steiner heeft meer dan 100 jaar geleden al op deze samenhangen gewezen. Vandaag de dag is het aan ons om deze relaties na te gaan en naast de natuurwetenschappelijke analyse ook diepere vragen te stellen.

Wat kunnen we doen?
Er zijn in het persoonlijk gedrag enkele maatregelen die het organisme ondersteunen bij het omgaan met de ziekte. Daarbij horen onder andere het onthouden van alcohol, matige suikerconsumptie en het handhaven van een levensritme met voldoende slaap en voldoende zon. Waar ons immuunsysteem vaak last van heeft, is het gebrek aan zonlicht, een tekort dat in maart de grootste impact heeft. Over het hele jaar gezien is op onze breedtegraden het sterftecijfer daarom eind maart het hoogst. Dit houdt verband met het gebrek aan zon tijdens de wintermaanden en herinnert ons eraan dat het buitengewoon de moeite waard is om elke dag en in de winter zo mogelijk ’s middags naar buiten te gaan en je zo met de omgeving te verbinden, in wezen met de kosmos. Nog voordat vitamine D was ontdekt, ging Rudolf Steiner bij het ontwikkelen van de antroposofische geneeskunde hier uitvoerig op in, met als voorbeeld de tuberculose. Voor het immuunsysteem geldt dat vitamine-D-tabletten de opname van zonlicht slechts in beperkte mate kunnen vervangen. Gepotentieerde fosfor en dienovereenkomstig gepotentieerd meteoorijzer in de ochtend kunnen als lichtsubstanties het immuunsysteem ook ondersteunen. Voor degenen die ouder zijn en misschien te maken hebben met hart- en vaatziekten worden ook antroposofische basismiddelen voor het cardiovasculaire systeem, regelmatig wandelen en voldoende slaap aanbevolen. Wie minder dan zes uur slaapt, is veel vatbaarder voor dergelijke infecties.

Een gezonde adem ten opzichte van de medemens
Als het tot de ziekte komt wordt de patiënt in quarantaine gehouden, hoewel lichtere gevallen nu ook thuis kunnen worden behandeld. Mij lijkt het feit van belang dat de antroposofische geneeskunde al tientallen jaren ervaring heeft met de behandeling van virale en bacteriële longontsteking zonder antibiotica, maar met antroposofische medicijnen en uitwendige therapieën die uiterst effectief kunnen zijn. De artsen van de Medische Sectie hebben een bijbehorend therapieschema ontwikkeld en ter beschikking gesteld aan de internationale collega-artsen.

Wat verzwakt de longen? Twee dingen: gebrek aan een relatie met de aarde en de zon, en ook sociale spanningen. Het is daarom raadzaam om uw eigen longen, uw ademhalingsorgaan, van binnen en van buiten te beschermen door te proberen sociale spanningen in evenwicht te brengen. Naar mijn mening lopen degenen die in onopgeloste sociale conflicten verkeren een groter risico. De reguliere geneeskunde heeft het geloof aangewakkerd dat vaccinaties je zouden kunnen beschermen tegen alle soorten infecties. Dat is een vergissing. Zelfs de griepprik biedt maar een beschermingspercentage van 10 tot 30 procent. Zorgvuldig handen wassen en hygiëne bij het snuiten en hoesten zijn ook effectief – zonder mogelijke bijwerkingen. Het is dus een belangrijke stap om jezelf te bevrijden van dit angstige en defensieve beeld van de omgeving en van je eigen lichaam en je af te vragen wat je zelf kunt doen om de vitaliteit en integriteit ervan te ondersteunen.
To BG or not to BG!
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:50:54 #288
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204704838
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Een kanker patiënt die terminaal is zal alles aangrijpen.
En als het echt zo waardeloos was zou nu zo'n beetje de helft van Nederland al overleden zijn, hoeveel ken jij er die ondertussen overleden zijn aan de gevolgen van het vaccin.
Graag link naar autopsie rapport, thx.
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.
To BG or not to BG!
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:41:50 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204705386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:50 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.
Precies, ik zie niet in waarom ik en andere gezonde mensen in een jaar tijd tig spuitjes moeten laten zetten voor een griepje wat ik al jaren niet meer gehad heb? En als je al grieperig of verkouden bent dan weet je ook heus wel dat je even thuis blijft en al helemaal niet op bezoek gaat bij iemand wiens gezondheid niet al te best is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204705654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gehoord dat iemand polio had?

Ja geen enkele keer dus aangezien de ziekte niet meer voor komt dankzij vaccinaties. :Y
quote:
Vaccine-derived polio is on the rise. A new vaccine aims to stop the spread

https://text.npr.org/1092867458
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:26:11 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204705811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:50 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.
Daar sla je de spijker op de kop bij corona.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:27:23 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204705826
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Precies, ik zie niet in waarom ik en andere gezonde mensen in een jaar tijd tig spuitjes moeten laten zetten voor een griepje wat ik al jaren niet meer gehad heb? En als je al grieperig of verkouden bent dan weet je ook heus wel dat je even thuis blijft en al helemaal niet op bezoek gaat bij iemand wiens gezondheid niet al te best is.
Griep is ook geen corona..
Corona is ook geen kanker, en kanker is geen polio.
Het heeft allemaal een andere naam en andere werking en andere symptomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:41:20 #293
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204713194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Griep is ook geen corona..
Corona is ook geen kanker, en kanker is geen polio.
Het heeft allemaal een andere naam en andere werking en andere symptomen.
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.

Maar het vaccin verplichten, direct of indirect, gaat veel te ver. Iedereen zou baas moeten blijven over zijn eigen lichaam. TE ALLE TIJDEN!

Dit zaakje heeft vanaf het begin vies gestonken. Maar dat roken blijkbaar alleen de 'wappies'.
Ben erg benieuwd hoe hier later op terug wordt gekeken.
To BG or not to BG!
pi_204713303
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.

Maar het vaccin verplichten, direct of indirect, gaat veel te ver. Iedereen zou baas moeten blijven over zijn eigen lichaam. TE ALLE TIJDEN!

Dit zaakje heeft vanaf het begin vies gestonken. Maar dat roken blijkbaar alleen de 'wappies'.
Ben erg benieuwd hoe hier later op terug wordt gekeken.
In de toekomst ben je die idioot.

Let maar op joh.
Maar ze zullen het stuk analyseren over 10 jaar. Veel te interessant voor allerhande scripties.

Maar moeten ze wel die vaccinatiedata vrij gaan geven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:53:33 #295
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204713381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
In de toekomst ben je die idioot.

Let maar op joh.
Maar ze zullen het stuk analyseren over 10 jaar. Veel te interessant voor allerhande scripties.

Maar moeten ze wel die vaccinatiedata vrij gaan geven.
Voel jij je al wat beter sinds de prik? Ben echt bang dat ik ook moet en enige wat ik toe laat op dit moment in hoogste nood is Novavax........ :( Ik wil zo niet hieraan meewerken!!
Lach met een schone bips
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:06:47 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204713553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.

Maar het vaccin verplichten, direct of indirect, gaat veel te ver. Iedereen zou baas moeten blijven over zijn eigen lichaam. TE ALLE TIJDEN!

Dit zaakje heeft vanaf het begin vies gestonken. Maar dat roken blijkbaar alleen de 'wappies'.
Ben erg benieuwd hoe hier later op terug wordt gekeken.
Er zijn er hier zat die geen vaccin hebben.
Dus ..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 23:10:16 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204713598
Dus we gaan nu van half jaar dus naar 10 jaar, en dan zullen de effecten zichtbaar zijn?

Hoe zit het dan met de hier aanbevolen vaccin schade die me binnen half jaar belooft was.

- aids
- kanker
- zombie virus
- onvruchtbaar
- morsdood

Iemand al deze symptomen hier opgemerkt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 23:28:37 #298
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204713798
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:10 schreef theguyver het volgende:
Dus we gaan nu van half jaar dus naar 10 jaar, en dan zullen de effecten zichtbaar zijn?

Hoe zit het dan met de hier aanbevolen vaccin schade die me binnen half jaar belooft was.

- aids
- kanker
- zombie virus
- onvruchtbaar
- morsdood

Iemand al deze symptomen hier opgemerkt?
Deze wel: - zombie virus

Zijn vooral degenen die dit blijven posten :) Oh zojuist 1 gespot :)

Grapje vriend.
Lach met een schone bips
pi_204714017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Voel jij je al wat beter sinds de prik? Ben echt bang dat ik ook moet en enige wat ik toe laat op dit moment in hoogste nood is Novavax........ :( Ik wil zo niet hieraan meewerken!!
Kan niet zeggen dat mijn health 100% is, maand na dato, nog ff wachten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204714022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:10 schreef theguyver het volgende:
Dus we gaan nu van half jaar dus naar 10 jaar, en dan zullen de effecten zichtbaar zijn?

Hoe zit het dan met de hier aanbevolen vaccin schade die me binnen half jaar belooft was.

- aids
- kanker
- zombie virus
- onvruchtbaar
- morsdood

Iemand al deze symptomen hier opgemerkt?
Zit je nu wat raar te cherry picken uit mijn comment? Manmanman.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')