Ongekend toch. Het wordt pas wat als er echt een lijst met professionals van Ranst een idioot noemt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tja, en dat op YT![]()
Maar ja Geert is een kwakzalver volgens menigeen, en toch zegt ie wel nuttige dingen hier. Logisch ook wel... Maar ja, wie zijn wij om vaccinaties in twijfel te trekken
Novavax.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Welk vaccin heb je gehad?
Ik vind het een moedige beslissing van je.. Niet wetende wat er gaat gebeuren.
ik verwacht van Novavax niet anders als van de Mrna of Rna vaccinsquote:Op zondag 8 mei 2022 06:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Novavax.
Zal hebben echt lang de tijd gehad om outliers over de hele wereld te onderzoeken.
Denk niet dat het gezond is maar het aantal side effects zal niet extreem zijn, is mijn opvatting.
Maar iedere dode onder de pakweg 50 is ongeveer pure moord vanwege dat gedram.
Als dat allemaal uitkomt dan volgen die tribunalen wel.
Zo niet, dan zal het meevallen.
Maar zeker als uit die wob documenten allerhande verdoezelingen naar boven komen.
Het duurt te lang, alles. Dit gaat nie meer weg ze maken het alleen maar extremer.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verwacht van Novavax niet anders als van de Mrna of Rna vaccins
dat de waarheid pas na 2 jaar naar boven komt
zoals nu ook weer documenten zijn vrijgekomen
en wederom hoor je er in de media niks over
Ernst Kuipers gaat voor de 7e verlenging van de tijdelijke coronawet:quote:Op zondag 8 mei 2022 17:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het duurt te lang, alles. Dit gaat nie meer weg ze maken het alleen maar extremer.
Wat zei ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ernst Kuipers gaat voor de 7e verlenging van de tijdelijke coronawet:
https://www.ad.nl/politie(...)ren-straks~adb7baac/
Niemand weet meer wat echt is en niet.quote:
Allemaal clowns inderdaad, deze pipo hebben ze met een inelkaar geflanst schandaaltje van het podium gestuurd. Zijn taak zat erop. Gelukkig komt er steeds meer op tafel van al die wanpraktijken maar het gros boeit het niet eens. Straks als het circus weer begint gaan de mondvodjes weer volgzaam op en aan de zoveelste spuit.quote:
Slowly prepare the lemmings to muzzle up and lockdown again, with their fake experts, charts and statistic data.quote:The White House projects that 100 million COVID-19 infections will occur during the upcoming fall and winter months, CNN reports
The total would dwarf the record 40 million Covid cases recording in the U.S. from September 2021 to February 2022
Cases around America are already rising, up 25% over the past week, as new versions of the Omicron variant begin to spread around the world
The White House is asking for more funding to purchase vaccines, Covid tests and to pay for medical treatment for infected Americans
Las hier ook alweer iets vandaag dat ons R nummer van 0,72 naar 0,94 ofzo gegaan was op AD geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
White House projects 100 MILLION COVID-19 infections during fall and winter 2022 as experts believe virus will continue to dominate life through rest of the year: Covid cases rising once again - up 25% over last week
[..]
Slowly prepare the lemmings to muzzle up and lockdown again, with their fake experts, charts and statistic data.
Jup...
Als artiesten optredens gaan geven in Kiev en iedere politieke leider zo graag een bezoekje wil brengen aan een land dat in oorlog is.. ga ik me toch echt achter mijn oren krabbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Las hier ook alweer iets vandaag dat ons R nummer van 0,72 naar 0,94 ofzo gegaan was op AD geloof ikBrace yourselves
![]()
Oekraine levert niet genoeg aandacht op, gas tekort ook niet.. Back to Covid
Ik was op de uni een scriptie oid aan het schrijven, toen moesten we mondmaskers op terwijl van Dissel op dat moment non stop vertelde dat ze niet werken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
https://www.ninefornews.n(...).Ynn_GpFnahI.twitter
Niet alleen alle ministeries, maar ook een duizelingwekkend aantal instituten, militaire eenheden, inlichtingendiensten, universiteiten, onderzoeksbureaus, gezondheidsdiensten, politiediensten en techbedrijven zijn betrokken bij deze gigantische operatie, onthullen de Wob-documenten.
Een voorbeeld: 300 Nederlandse IT-bedrijven zetelen in het conglomeraat TechTegenCorona, waar academici, uitvinders en ambtenaren praten over censuur. Daarnaast infiltreren inlichtingendiensten gesloten groepen op social media en bespioneert het leger burgers en journalisten. Dat geeft de operatie een militair karakter. De diensten beschikken ook over trollenlegers, laten de stukken zien. Ze worden ingezet om berichten op social media te ondermijnen.
Het is toch ook een aanfluiting dat een universiteit hier zelf geen moeite in steekt om uit te vinden wat nu waarheid isquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik was op de uni een scriptie oid aan het schrijven, toen moesten we mondmaskers op terwijl van Dissel op dat moment non stop vertelde dat ze niet werken.
Doen ze ook niet natuurlijk, maar zonder politieke dwang als universiteit iets opdringen waar volgens je eigen NL instanties geen nut achter steekt is ronduit Onwetenschappelijk.
Tenzij je flink deelt waarom je afwijkt van die gedeelde concensus, prima, maar zo balzig waren ze niet.
Dat maakte ook indruk op me, wetenschap heeft geen fuck te maken met deze pandemie.
Aha waarom is er nu dan "even" geen covid lockdown? Heb je daar informatie over?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:
White House projects 100 MILLION COVID-19 infections during fall and winter 2022 as experts believe virus will continue to dominate life through rest of the year: Covid cases rising once again - up 25% over last week
[..]
Slowly prepare the lemmings to muzzle up and lockdown again, with their fake experts, charts and statistic data.
Jup...
Juist juist en hoe is dat vaccin dan ontwikkelt? Door garage medewerkers? Of toch door wetenschappers? Dezelfde die kankerbehandelingen ontwikkelen en daarmee mensenlevens redden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:37 schreef ludovico het volgende:
Dat maakte ook indruk op me, wetenschap heeft geen fuck te maken met deze pandemie.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-komend-jaar-blijftquote:GGD voorziet prikwens voor zomer nu coronareisbewijs komend jaar blijft
Tjah de onderzoeken lagen er al en de autoriteit voor de EUR zal wel gewoon M. Koopmans zijn h.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is toch ook een aanfluiting dat een universiteit hier zelf geen moeite in steekt om uit te vinden wat nu waarheid is
Het kloppende hart van wetenschap neemt zelf geen deel aan de wetenschap
Er zijn inderdaad best subonderdelen die wel wetenschappelijk benaderd worden. Dit is er eentje die uit de private sector komt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist juist en hoe is dat vaccin dan ontwikkelt? Door garage medewerkers? Of toch door wetenschappers? Dezelfde die kankerbehandelingen ontwikkelen en daarmee mensenlevens redden.
https://fee.org/articles/(...)-from-individualism/quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Laten we vooral niet vergeten waartoe overheden in staat zijn
De mondkapjes gaan straks weer volgzaam op hoor als Vadertje Staat weer met de cijfertjes gaat goochelen en worden de mouwen opnieuw slaafs opgestroopt voor de zoveelste spuit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://fee.org/articles/(...)-from-individualism/
Collectivisten zijn "the ends justify the means" figuren en een enkel autoritair figuur bepaald die doelstelling.
Ik vind dat allemaal doodeng. Die hele prikdwang etc. De grondwet is er om ons te behoeden van doorgeslagen Collectivisten, als je ziet hoe makkelijk ze die principes relatief en subjectief maken.. Grondwet is een lachertje. Het heeft geen substantie in dit land.
GroenLinks wilt een constitutioneel hof in dit land. Ik juich het hard toe.
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gehoord dat iemand polio had?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad best subonderdelen die wel wetenschappelijk benaderd worden. Dit is er eentje die uit de private sector komt.
De hele opvolging risk benefits daarentegen en doordrukken van die vaccins heeft weer totaal geen fuck met wetenschap te maken.
Dat komt omdat mensen die ze funden ook aan dezelfde kant staan qua opvattingen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
nou echt??
Totaal niet verwacht!
https://www.igj.nl/actuee(...)ience-park-bilthovenquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij hebt gehoord dat iemand polio had?
Ja geen enkele keer dus aangezien de ziekte niet meer voor komt dankzij vaccinaties.
wetenschappers zouden zich nooit maar dan ook nooit mogen laten beinvloeden door geldquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen die ze funden ook aan dezelfde kant staan qua opvattingen.![]()
die zijn totaal de wegkwijtquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:29 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)abiele-coronacijfers
China
Heb je een echte bron ipv een screenshotje van een twitter bericht? Dat is natuurlijk geen bron.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
wetenschappers zouden zich nooit maar dan ook nooit mogen laten beinvloeden door geld
het zou goed zijn als jij je eens inleest in de regels van BNWquote:Op woensdag 11 mei 2022 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je een echte bron ipv een screenshotje van een twitter bericht? Dat is natuurlijk geen bron.
Het zou je goed doen als je je informatie vergaring beter doet, op deze manier kan je voor alles wel een screenshotje vinden om jouw waarheid te ondersteunen.
Polio bestaat nog in Afghanistan, zal vast ergens minder dan 5 jaar terug zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja geen enkele keer dus aangezien de ziekte niet meer voor komt dankzij vaccinaties.
Net alsof je de vaccinatie voor polio om het kwartaal moet herhalen. Nog gekker ik meen me te herinneren dat de booster van de zoveelste booster maar een aantal weken werkzaam was. En dan nog, waarom je blijven volspuiten met een experimenteel goedje voor iets waarvan gezonde mensen niet eens veel van merken laat staan aan overlijden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.igj.nl/actuee(...)ience-park-bilthoven
en voor de miljoenste keer
je kunt een gewoon vaccin niet vergelijken met een Mrna of Rna vaccin
Een kanker patint die terminaal is zal alles aangrijpen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof je de vaccinatie voor polio om het kwartaal moet herhalen. Nog gekker ik meen me te herinneren dat de booster van de zoveelste booster maar een aantal weken werkzaam was. En dan nog, waarom je blijven volspuiten met een experimenteel goedje voor iets waarvan gezonde mensen niet eens veel van merken laat staan aan overlijden.
Antroposofen zijn niet overtuigt dat vaccinaties (alle) een goed idee zijn geweest. Het heeft wel ontzettend veel mensenlevens gered maar misschien heeft het de mensheid totaal wel enorm verzwakt. Kwantiteit is voor kwaliteit gekozen. Kan het niet goed uitleggen maar Rudolf Steiner heeft hier een eeuw geleden ook een visie over die door velen wordt nageleefd. Bijzondere mensen die antroposofen die ik ken, echte idealisten ook en geloven en denken anders dan de meesten. Hieronder een quote:quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Polio bestaat nog in Afghanistan, zal vast ergens minder dan 5 jaar terug zijn.
Wat denk je te bereiken met je nietszeggende comment? Dat vaccins an sich een gigantische sprong vooruit zijn? Eens.
Maar dat was niet het onderwerp.
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een kanker patint die terminaal is zal alles aangrijpen.
En als het echt zo waardeloos was zou nu zo'n beetje de helft van Nederland al overleden zijn, hoeveel ken jij er die ondertussen overleden zijn aan de gevolgen van het vaccin.
Graag link naar autopsie rapport, thx.
Precies, ik zie niet in waarom ik en andere gezonde mensen in een jaar tijd tig spuitjes moeten laten zetten voor een griepje wat ik al jaren niet meer gehad heb? En als je al grieperig of verkouden bent dan weet je ook heus wel dat je even thuis blijft en al helemaal niet op bezoek gaat bij iemand wiens gezondheid niet al te best is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
quote:Vaccine-derived polio is on the rise. A new vaccine aims to stop the spread
https://text.npr.org/1092867458
Daar sla je de spijker op de kop bij corona.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:50 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Laat die kankerpatient of andere zwakke, oude of angstige mensen zich dan volspuiten als dat goed voelt of als het ziekenhuisopname kan voorkomen, geen probleem. Maar dring het niet op aan gezonde mensen, dit virus is nu eenmaal niet te vergelijken met polio.
Griep is ook geen corona..quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, ik zie niet in waarom ik en andere gezonde mensen in een jaar tijd tig spuitjes moeten laten zetten voor een griepje wat ik al jaren niet meer gehad heb? En als je al grieperig of verkouden bent dan weet je ook heus wel dat je even thuis blijft en al helemaal niet op bezoek gaat bij iemand wiens gezondheid niet al te best is.
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Griep is ook geen corona..
Corona is ook geen kanker, en kanker is geen polio.
Het heeft allemaal een andere naam en andere werking en andere symptomen.
In de toekomst ben je die idioot.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.
Maar het vaccin verplichten, direct of indirect, gaat veel te ver. Iedereen zou baas moeten blijven over zijn eigen lichaam. TE ALLE TIJDEN!
Dit zaakje heeft vanaf het begin vies gestonken. Maar dat roken blijkbaar alleen de 'wappies'.
Ben erg benieuwd hoe hier later op terug wordt gekeken.
Voel jij je al wat beter sinds de prik? Ben echt bang dat ik ook moet en enige wat ik toe laat op dit moment in hoogste nood is Novavax........quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
In de toekomst ben je die idioot.
Let maar op joh.
Maar ze zullen het stuk analyseren over 10 jaar. Veel te interessant voor allerhande scripties.
Maar moeten ze wel die vaccinatiedata vrij gaan geven.
Er zijn er hier zat die geen vaccin hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar daarom kun je het nog wel vergelijken en de verschillen of juist de overeenkomsten benoemen.
Maar het vaccin verplichten, direct of indirect, gaat veel te ver. Iedereen zou baas moeten blijven over zijn eigen lichaam. TE ALLE TIJDEN!
Dit zaakje heeft vanaf het begin vies gestonken. Maar dat roken blijkbaar alleen de 'wappies'.
Ben erg benieuwd hoe hier later op terug wordt gekeken.
Deze wel: - zombie virusquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:10 schreef theguyver het volgende:
Dus we gaan nu van half jaar dus naar 10 jaar, en dan zullen de effecten zichtbaar zijn?
Hoe zit het dan met de hier aanbevolen vaccin schade die me binnen half jaar belooft was.
- aids
- kanker
- zombie virus
- onvruchtbaar
- morsdood
Iemand al deze symptomen hier opgemerkt?
Kan niet zeggen dat mijn health 100% is, maand na dato, nog ff wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voel jij je al wat beter sinds de prik? Ben echt bang dat ik ook moet en enige wat ik toe laat op dit moment in hoogste nood is Novavax........Ik wil zo niet hieraan meewerken!!
Zit je nu wat raar te cherry picken uit mijn comment? Manmanman.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:10 schreef theguyver het volgende:
Dus we gaan nu van half jaar dus naar 10 jaar, en dan zullen de effecten zichtbaar zijn?
Hoe zit het dan met de hier aanbevolen vaccin schade die me binnen half jaar belooft was.
- aids
- kanker
- zombie virus
- onvruchtbaar
- morsdood
Iemand al deze symptomen hier opgemerkt?
Ik kan wachten tot ergens in Juli... Ik hoop echt dat ze met deze BS stoppen..... 1x positief getest, daarvoor al antilichamen laten checken en aanwezig. Maar om ergens heen te mogen moet ik me met een spul laten inspuiten dat niet werkt tegen besmetting???quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat mijn health 100% is, maand na dato, nog ff wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |