Bij oude camera's denk ik aan andere camera'squote:Op dinsdag 26 april 2022 20:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gaat-ie oude camera's sparen.
Meer zoiets?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij oude camera's denk ik aan andere camera's
Oh ik voor eventjes wel en wil die tv niet meer in huis hebben als er een andere komt.quote:
Gewoon daarom?quote:
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ga deze schoenen verkopen, keer gekregen. Maar draag ze nooit. Van gemasseerde koeienkonten
[ afbeelding ]
Mannen met laarsjesquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
Ik ga deze schoenen verkopen, keer gekregen. Maar draag ze nooit. Van gemasseerde koeienkonten
[ afbeelding ]
Voorraadje Ixus185's aan het aanleggen.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.
Dit gaat niet werken zo!quote:
Het moet je stijl ook wel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik ook niet in gaan lopen nee. Al kreeg ik geld bij.
Ik hoop ergens een stapel LEGO of magic kaarten te vindenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:44 schreef Ama het volgende:
Zal wel genoeg meuk liggen op de vrijmarkten na 2 jaar geen vrijmarkt.
Ohja zal je app-n als ik van die kaarten zie liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop ergens een stapel LEGO of magic kaarten te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |