Erg herkenbaar dit. Voor mij is het klaar daar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik die winter voor corona nog geweest, het was veel kleiner dan een paar jaar geleden en beestjes zaten er echt zielig bij.
Er staat ook altijd zo'n handelaar in exotische dieren, die heeft dan stokstaartjes en gordeldieren enzo, en laatste keer had ie een labbak met vleermuizen gestapeld tussen de bakken vol konijntjes en cavia's en hamsters en vage knaagdieren.![]()
En dan zegt de organisatie dat alles legaal is en goed wordt nagekeken door de dierenarts en dat alles oké is.
Ik werd er helemaal naar van.
Soms heb ik het idee dat je ergens opgenomen moet worden. Dat zou echt goed voor je zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je als kers geboren bent en je ligt een beetje hulpeloos te spartelen in een zwembadje kom je vroeg of laat vanzelf weer in de fruitmand terecht.
Of in de jam.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je als kers geboren bent en je ligt een beetje hulpeloos te spartelen in een zwembadje kom je vroeg of laat vanzelf weer in de fruitmand terecht.
soms?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je ergens opgenomen moet worden. Dat zou echt goed voor je zijn.
Nee, die bestaan nog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
O MY
Vanavond treed hier op het plein schijnbaar 2 Brothers on the 4th Floor op.. Dat die nog bestaan..
Kan ook een coverband zijn, staat een beetje onduidelijk in de info...
Ik ben de enige normale hierquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat je ergens opgenomen moet worden. Dat zou echt goed voor je zijn.
Wie zegt er dat die dat niet al is?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
O MY
Vanavond treed hier op het plein schijnbaar 2 Brothers on the 4th Floor op.. Dat die nog bestaan..
Misschien dat ik wel even ga kijken. Is toch jeugdsentiment, hoewel ik niet meer naar die muziek luister...quote:
Nee dat wordt niks. Die lopen echt niet mee.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:35 schreef Ama het volgende:
Ik zie een caviatuigje. Zou dat echt werken met die zenuwlijers? Nee toch?
Haha ik zie dat ook niet voor me nee.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat wordt niks. Die lopen echt niet mee.
Oh ben jij dat....quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien loop ik wel dagelijks 5 uur over een industrieterrein te sjokken.
Zolang hamster Buda in je testament komt vind ik alles best.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Misschien ga ik wel wat goedkope hamsters kopen, vernoem ik ze naar jullie en ga ik snode spelletjes met ze uitvoeren.
Allemaal Chinezen er omheen met chopsticks in de aanslag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ben ik die winter voor corona nog geweest, het was veel kleiner dan een paar jaar geleden en beestjes zaten er echt zielig bij.
Er staat ook altijd zo'n handelaar in exotische dieren, die heeft dan stokstaartjes en gordeldieren enzo, en laatste keer had ie een labbak met vleermuizen gestapeld tussen de bakken vol konijntjes en cavia's en hamsters en vage knaagdieren.![]()
En dan zegt de organisatie dat alles legaal is en goed wordt nagekeken door de dierenarts en dat alles oké is.
Ik werd er helemaal naar van.
* noteert twee Ierse Setters en een klein kasteeltje vlakbij Inverness.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang hamster Buda in je testament komt vind ik alles best.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* noteert twee Ierse Setters en een klein kasteeltje vlakbij Inverness.
Groetjes aan Nancequote:Op dinsdag 26 april 2022 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
O MY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |