Of watermeloen met strohoed-smaakquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat negers ook wel een milkshake met kippensmaak kunnen waarderen.
Oke Wandaquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb macaronisalade van de Plus. Dat heeft werkelijk opzienbarend weinig met salade te maken trouwens.
Ziet er wel een beetje uit alsof er een knaagdier overheen heeft lopen kotsenquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
https://www.ah.nl/product(...)letlapje-gemarineerd
Bijvrouwensteak met wegrensaus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of watermeloen met strohoed-smaak
Volgens mij kunnen die niet kotsen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel een beetje uit alsof er een knaagdier overheen heeft lopen kotsen
Bij mij zit er zelfs geen een in de hele gemeentequote:Op dinsdag 26 april 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs zo ver dat ze niet hier komen bezorgen. Zootje nageboortes.
quote:
Ook niet als je hard genoeg knijpt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die niet kotsen.
Klopt, wel scheten laten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is vrij raar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh en die schoffelt die hele bak dan achter elkaar weg?quote:
Als snack.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en die schoffelt die hele bak dan achter elkaar weg?![]()
Heerlijk die variatie.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Die sushitent hier om de hoek gaat bijna open. Hadden we echt nodig, een twaalfde sushitent.
Oude scharrelvisquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En koude rijst met wat oude vips.
Uw moekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |