Ja ok, maar de expertscore is gewoon volkomen politiek geladen, hoef je echt niet meer naar te kijken, en RT heeft ook reviews massaal gewist als ze niet overeenkomen met de boodschapquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:48 schreef Mike het volgende:
[..]
RT heeft ook gewoon een publieksscore. En die vind ik zelf ook het interessantste, zoals ik al aangaf. Desalniettemin is het het mooiste als beide scores hoog zijn, zoals bv bij Dune 2.
de 'professionals' rating is totaal nutteloos, tenzij je zeker wilt weten dat je naar een film gaat die gemaakt is voor entertainment in plaats van vinkjes. Gewoon zoeken naar een lage score en je hebt waarschijnlijk een topfilm.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:42 schreef Mike het volgende:
Ik vond het al zo lang duren voordat de eerste recensies kwamen, maar misschien is het nu duidelijk waarom. Op dit moment staat de film maar op 44% op RT. Interessanter zal dit weekend zijn wat de publieksscore is, maar dit belooft nog niet meteen veel goeds.
De audience rating staat nu op 85%. Ik denk dat veel professionele reviewers volkomen de plank misslaan bij films die puur als entertainment bedoeld zijn. Ik kijk dus zelf ook het liefste naar de audience rating, want daar zie je meestal wel aan of je een leuke avond in de bios tegemoet gaat.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:01 schreef Danny het volgende:
[..]
de 'professionals' rating is totaal nutteloos, tenzij je zeker wilt weten dat je naar een film gaat die gemaakt is voor entertainment in plaats van vinkjes. Gewoon zoeken naar een lage score en je hebt waarschijnlijk een topfilm.
Ik hecht WEL waarde aan de audience rating om te bepalen of ik een film in de bios ga kijken of wacht op een thuisrelease (want uiteindelijk bepaal ik ZELF wel of ik een film leuk vind of niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |