abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2024 @ 15:50:28 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_212893425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:48 schreef Mike het volgende:

[..]
RT heeft ook gewoon een publieksscore. En die vind ik zelf ook het interessantste, zoals ik al aangaf. Desalniettemin is het het mooiste als beide scores hoog zijn, zoals bv bij Dune 2.
Ja ok, maar de expertscore is gewoon volkomen politiek geladen, hoef je echt niet meer naar te kijken, en RT heeft ook reviews massaal gewist als ze niet overeenkomen met de boodschap :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_212952937
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin maandag 25 maart 2024 @ 13:01:05 #53
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_212953082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:42 schreef Mike het volgende:
Ik vond het al zo lang duren voordat de eerste recensies kwamen, maar misschien is het nu duidelijk waarom. Op dit moment staat de film maar op 44% op RT. Interessanter zal dit weekend zijn wat de publieksscore is, maar dit belooft nog niet meteen veel goeds.
de 'professionals' rating is totaal nutteloos, tenzij je zeker wilt weten dat je naar een film gaat die gemaakt is voor entertainment in plaats van vinkjes. Gewoon zoeken naar een lage score en je hebt waarschijnlijk een topfilm.
Ik hecht WEL waarde aan de audience rating om te bepalen of ik een film in de bios ga kijken of wacht op een thuisrelease (want uiteindelijk bepaal ik ZELF wel of ik een film leuk vind of niet)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator maandag 25 maart 2024 @ 13:15:27 #54
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_212953199
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 13:01 schreef Danny het volgende:

[..]
de 'professionals' rating is totaal nutteloos, tenzij je zeker wilt weten dat je naar een film gaat die gemaakt is voor entertainment in plaats van vinkjes. Gewoon zoeken naar een lage score en je hebt waarschijnlijk een topfilm.
Ik hecht WEL waarde aan de audience rating om te bepalen of ik een film in de bios ga kijken of wacht op een thuisrelease (want uiteindelijk bepaal ik ZELF wel of ik een film leuk vind of niet)
De audience rating staat nu op 85%. Ik denk dat veel professionele reviewers volkomen de plank misslaan bij films die puur als entertainment bedoeld zijn. Ik kijk dus zelf ook het liefste naar de audience rating, want daar zie je meestal wel aan of je een leuke avond in de bios tegemoet gaat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin zaterdag 6 april 2024 @ 14:48:19 #55
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_213109239
FOK!review: Frozen Empire vult de Ghostbusters-formule netjes in, maar zoekt te weinig naar vernieuwing

Ik ben niet zonder kritiek, maar overall vond ik 't wel leuk. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_213129779
Ik had nog vier Pathé kaartjes en popcorn+frisdrankvouchers van de AH dus het was een gezellig gezinsuitje.

Vermaakt en gelachen.
PWBF
pi_213256248
Ik vondt het overall een leuke film.
Heb hem gekeken in een zaal met een screen-x.
Ik had dan wel zoiets van moet er dan weer zo'n lesbische relatitie in voorkomen.
tegenwoordig moet dat volgens mij in elke film voorkomen.

En dan ook nog een spook <> mens relatie. -O-
Verder had het zeker leuke andere elementen in zitten.

Aan dat screen-X mag nog wel wat gesleuteld worden, het is leuk dat je dan op de zij muren stukken van een stad of gebouw ziet, maar kwam beetje hoekig over en was ook niet heel scherp ofzo.

Weet niet of er hier meer mensen ervaring hebben met screen-x?
Misschien leuk onderwerp voor een nieuw topic? :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')