Jodelaquote:
Hoi honquote:
Miste je al !!! Wie geht's ?quote:
mwehhhhquote:
Alles A okay hierquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhhh
maar komt wel weer helemaal![]()
und du Schatschen?
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alles A okay hiergewoon zn gangetje
Die is al vanaf 1800 de vrijmarkt aan het afspeuren voor leuke koopjes natuurlijkquote:
Nee, ben op zich een extraverte introvert, dus heb niet altijd zin in drukte en mensenmassa's om me heen . En jij? Nog wilde plannen?quote:
morgen de vlag op de kopquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, ben op zich een extraverte introvert, dus heb niet altijd zin in drukte en mensenmassa's om me heen . En jij? Nog wilde plannen?![]()
Ik vond dat machtig toen ik 16 tot 20 was, sindsdien interesseert het mij geen ene moer meerquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, ben op zich een extraverte introvert, dus heb niet altijd zin in drukte en mensenmassa's om me heen . En jij? Nog wilde plannen?![]()
aah dacht dat willem lex zich al had om laten dopen naar wilhelmina lexquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond dat machtig toen ik 16 tot 20 was, sindsdien interesseert het mij geen ene moer meer
Ja denk het, ik ga morgen klussenquote:
quote:
Heb er al 6 achter de kiezen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wel een biertje vanavond?
of alleen een thee'tje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |