En dan ben je straks anderhalve week weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat mijn dik verdiende vakantie is begonnen.
neejoh donderdag tot en met volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ben je straks anderhalve week weg.
Wat een genot
Daar moet op gedronken worden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ben je straks anderhalve week weg.
Wat een genot
Oh iets te vroeg gejuicht dusquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh donderdag tot en met volgende week vrijdag.
Waar gaat u heen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit de dichtstbijzijnde supermarkt te zoeken vanaf mijn vakantiebestemming, valt me toch tegen
Ardennen, op de grens met Frankrijk.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ardennen, op de grens met Frankrijk.
Jaaa, ik hou van bergachtige gebiedenquote:
Ja is altijd wel mooi ! Plannen zijn om in augustus naar Schotland te gaan, gelijk ook op familiebezoek, al ff niet meer gezien door de pandemiequote:Op dinsdag 26 april 2022 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaaa, ik hou van bergachtige gebieden
Dan heb je groot gelijk om dat te gaan doen ja, ik vind dat ook echt een prachtig landquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is altijd wel mooi ! Plannen zijn om in augustus naar Schotland te gaan, gelijk ook op familiebezoek, al ff niet meer gezien door de pandemie
Ja is het ook, ben ook best trots op mn Schotse afkomstquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan heb je groot gelijk om dat te gaan doen ja, ik vind dat ook echt een prachtig land
Snap ik, wil daar ook nog een keer naartoe, sowieso het hele Britse eiland trekt mij welquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is het ook, ben ook best trots op mn Schotse afkomst
Ik ga eind september waarschijnlijk voor werk naar Engeland. Zit een te denken er dan gelijk vakantie aan vast te plakken en richting de lakes en daarna door naar Schotland te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is altijd wel mooi ! Plannen zijn om in augustus naar Schotland te gaan, gelijk ook op familiebezoek, al ff niet meer gezien door de pandemie
Proost.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden.
Ja , mij ook, Engeland heeft ook echt een prachtige natuur, kijk vaak dat programma "droomhuis op het platteland" ( of Escape to the country in het Engels) en kan daar echt bij wegdromenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik, wil daar ook nog een keer naartoe, sowieso het hele Britse eiland trekt mij wel
Sowieso is Glasgow leuker dan Edinburgh imo, en als je de kans hebt zou ik naar the isle of Skye gaan, heel mooi en aparte natuur daarquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga eind september waarschijnlijk voor werk naar Engeland. Zit een te denken er dan gelijk vakantie aan vast te plakken en richting de lakes en daarna door naar Schotland te gaan
Nog aanraders in Schotland?
Dat kijk ik ook vaak jaquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , mij ook, Engeland heeft ook echt een prachtige natuur, kijk vaak dat programma "droomhuis op het platteland" ( of Escape to the country in het Engels) en kan daar echt bij wegdromen![]()
Plannen zijn om de Eurostar naar Londen te pakken, en daar ff verblijven, en dan met de trein vanaf Londen naar Glasgow, keer wat anders dan met het vliegtuig enzo
Auto op de ferry rijden. Beetje chillen op die boot. Slapen. Wakker worden. Auto in en zo door de douane heen rijdenquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook vaak ja![]()
![]()
Ja is ook leuk, boot lijk mij ook wel wat.
Boot lijkt me ff leuk, maar gaat ook best vervelen op den duur denk ik, of het moet opeens gaan stormen ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook vaak ja![]()
![]()
Ja is ook leuk, boot lijk mij ook wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |