Ik ben nu ik Succession af heb toe aan een nieuwe serie.quote:
1883 is ook erg goed, misschien is dat ook wat? Ook maar 10 afleveringen. Maar goed, hier gaat het over Barry!quote:Op maandag 25 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nu ik Succession af heb toe aan een nieuwe serie.
Nou ja nu kijk ik Watchmen, maar dat is maar 10 afleveringen.
Dus ik ben toe aan iets nieuws en ga dit binnenkort proberen. Dan zal ik hier een uitgebreide review gaan posten.
Ja maar die staat niet op één van m'n 20 streamingdienstenquote:Op maandag 25 april 2022 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1883 is ook erg goed, misschien is dat ook wat? Ook maar 10 afleveringen. Maar goed, hier gaat het over Barry!
Het lijkt mij niets overigens. Benieuwd naar je uitgebreide review binnenkort.
Tamelijk geniaal weer inderdaad. Fenomenale serie blijft dit toch.quote:
Ik heb aflevering 1 gezien maar ik moest helemaal niet glimlachen en ben nu aan Peaky Blinders begonnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:13 schreef Caland het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan deze serie @:ggmm
Ik moest af en toe glimlachen
Timejump van 8 jaar zo te zien na Barry's ontsnapping.quote:Op maandag 8 mei 2023 17:22 schreef Flitskikker het volgende:
Wat zijn die laatste twee afleveringen opeens? Volgens mij heb ik een afslag gemist![]()
Noho Hankquote:Op woensdag 17 mei 2023 08:41 schreef TommyL0204 het volgende:
Pas net begonnen. Heerlijke serie![]()
Hankwat een geweldig figuur is dat ook
Correct, fenomenaal.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef Felixa het volgende:
Of die scene met die gasten van Fuches, over wat ze kunnen doen zodat die vrouwen het afhakken van hoofden niet zullen horen de volgende keer. Puur goud!
"You wanted us to budget!" "Yes, on stationery and shit!"quote:Op maandag 22 mei 2023 15:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ging helemaal stuk met die raket sceneGeweldig gedaan.
op naar de finale volgende week
Dat over Fast & Furiousquote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef Felixa het volgende:
Of die scene met die gasten van Fuches, over wat ze kunnen doen zodat die vrouwen het afhakken van hoofden niet zullen horen de volgende keer. Puur goud!
Moet bekennen dat ik daar ook even verward wasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:29 schreef J83 het volgende:
Wat een serieIk begreep die scene met de politieagent met bloedend oog niet, wat heb ik gemist?
Ik denk weer een lucide gedachte/ angst van Sally. Net als die gebeurtenis in hun woning. Ze flipt hem een beetje vrees ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik daar ook even verward was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |