Romana dan maarquote:
Komende uur op StuBru volledig Doe Maarquote:
Op de scooterquote:
Een uur is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2022 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende uur op StuBru volledig Doe Maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 25 april 2022 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch wel de beste Doe Maar tekst, al is het wel uit het Pré -Vrienten tijdperkAh ja oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, De Bom is natuurlijk veel beter en zo hebben ze nog wel meer betere nummers. Dat wat ik postte is gewoon grappig op zijn tijd.quote:
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofdquote:
Had sowieso wel verwacht dat ze zwoel kon dansen.quote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Handjes boven de tafel hequote:
Kan dat niet even in een spoiler ajb...quote:
Mijn post?quote:Op maandag 25 april 2022 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan dat niet even in een spoiler ajb...
Dat wordt naar de stort brengenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Echt net nu ik veel bestel komt oud papier niet komende maand.
Ben bang van wel ja want heb geen zin om er een maand tegenaan te loeren.quote:
Nee, dat gifje van Romanaquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn post?
Kan wel maar of het nut heeft
Snel weer ben jequote:
Zij ook haha. Ja morgenvroeg kan ik wel zegt ze.quote:
Doe eens ff normaal johquote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
quote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |