Ja het verschilt. Hier nog een week school en dan 2 weken vrij.quote:
Friet is met pindasaus smaakquote:
Ze bakken ze ook hier in de regio, dus dat ze het patat noemen is logisch.quote:
PepsiCo, de keizers der vetrollen en de prinsen der hartaanvallen.quote:Op maandag 25 april 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze bakken ze ook hier in de regio, dus dat ze het patat noemen is logisch.
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.quote:Op maandag 25 april 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PepsiCo, de keizers der vetrollen en de prinsen der hartaanvallen.
Ik ben er wel eens binnen geweest, die bergen natte chipsdrab achter de ovens rook naar dode hond.quote:Op maandag 25 april 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.
Oh, dat zal best.quote:Op maandag 25 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens binnen geweest, die bergen natte chipsdrab achter de ovens rook naar dode hond.
De Remia fabriek stoot ook zo'n lekkere lucht uit.quote:Op maandag 25 april 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht is wel wat minder als je 's ochtends op de fiets zit.
Lekker dikke huizen gapen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
naar het oude buurtje van @:Uitstraling
Kijken waar het misging?quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
naar het oude buurtje van @:Uitstraling
Die heeft een dagje vrij en is er morgen weerquote:
Oke hou ik je aan.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft een dagje vrij en is er morgen weer
Ik heb 'm gelukkig nooit geroken.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
De Remia fabriek stoot ook zo'n lekkere lucht uit.
Givaudan, daar maken ze luchtjes en smaakjes voor arme mensen, niet te harden die lucht.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm gelukkig nooit geroken.
Al blijft de ergste wat mij betreft de Niemeyer. Dat doet gewoon zeer aan je neus.
Kwam er vroeger meerdere keren op week voor werk. Nee niet om mezelf vol te gieten met saus @Haagsquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al blijft de ergste wat mij betreft de Niemeyer. Dat doet gewoon zeer aan je neus.
Is goedquote:
Hmm, maar ranzige lucht is één ding, die tabaksgeur is gewoon scherp.quote:Op maandag 25 april 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Givaudan, daar maken ze luchtjes en smaakjes voor arme mensen, niet te harden die lucht.
Hoe ruikt zo iets?quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel eens in Goor geweest?quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?quote:
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.quote:Op maandag 25 april 2022 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe ruikt zo iets?
extreem naar tabak, of meer naar chemische goedjes?
Vroeger toen ik nog rookte had ik dat misschien lekker gevonden.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?
[..]
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.
Daar ruikt het naar maggi, enige manier om dat luchtje na een dagje kwijt te raken is de gedragen kleding weg gooien en je haren af te scheren.quote:Op maandag 25 april 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, maar ranzige lucht is één ding, die tabaksgeur is gewoon scherp.
Nah, zelfs de verstokte rokers vonden die lucht té.quote:Op maandag 25 april 2022 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog rookte had ik dat misschien lekker gevonden.
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.quote:Op maandag 25 april 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ruikt het daar goor?
[..]
Alsof je Javaanse Jongens in je neusgaten propt.
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.quote:Op maandag 25 april 2022 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja de slogan die er al jaren hangt is: Goor stinkt hoffelijk door.
Een of ander slachtbedrijf Goor joh
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedrukquote:Op maandag 25 april 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slachterijen ben ik nooit binnen geweest en dat wil ik eigenlijk zo houden. Net als visverwerkers, daar kan ik ook zonder.
Ja, die paar keer dat kerel wat moest doen bij een visbedrijf was ook geen pretje, die verdween bij thuiskomst direct richting douche en wasmachine.quote:Op maandag 25 april 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedrijf waar ik vroeger werkte repareerde ook materiaal dat bij een kippenslachterij stond. Als zo'n ding naar de werkplaats kwam werd die eerst een halve dag schoon gespoten met de hogedruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |