Hoef niet goed te kijken. Zo groot was diequote:Op maandag 25 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij een luiertje draagt.
Wel een vrouwtje dus. Anders zou hij sawadee krab zeggenquote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef niet goed te kijken. Zo groot was die
K zei hallo en toen zei die met een zware stem. Sawadee ka terug
quote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef niet goed te kijken. Zo groot was die
K zei hallo en toen zei die met een zware stem. Sawadee ka terug
Ladyspin. Zag brede schoudersquote:Op maandag 25 april 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een vrouwtje dus. Anders zou hij sawadee krab zeggen
ik ben geen fan van alle beesten die kunnen stekenquote:Op maandag 25 april 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
In Italië heb je schorpioenen. Vind ik ook doodeng. Maar de prik schijnt vergelijkbaar te zijn met die van een wesp.
Ik zie "volwassen zijn" meer als een "ik neem m'n verantwoordelijkheden". De rest is toch allemaal bijzaak.quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op maandag 25 april 2022 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie "volwassen zijn" meer als een "ik neem m'n verantwoordelijkheden". De rest is toch allemaal bijzaak.
O echt, had ik dus nog nooit gehoord. Ik zal er ook niet naar op zoek gaan denk ikquote:Op maandag 25 april 2022 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd dat spinnen altijd met z'n tweeën zijn. Ik zoek dus nog altijd naar de 2e spin als ik er eentje gezien heb
quote:Op maandag 25 april 2022 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat hij een luiertje draagt.
Ik ben sowieso te oud om me druk te maken over wat anderen van m'n smaak vinden.quote:
Leuke mokkuhquote:Op maandag 25 april 2022 08:46 schreef Ama het volgende:
Haha kijk wat ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Ja. De sporadische keer dat ik op een strand kom doe ik datquote:Op maandag 25 april 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Dragen jullie een string op het strand? Hier vrijwel iedereen
quote:
Oh kan me ook niet boeien hoor haha. Ben wel blij dat ik nog kan genieten van dit soort dingen en dat ik niet alleen maar bloedserieus leef.quote:Op maandag 25 april 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te oud om me druk te maken over wat anderen van m'n smaak vinden.
Heb die van mij gewoon naar school gebracht netquote:Op maandag 25 april 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik niet, maar de scholen.
Hier veel vrij.quote:Op maandag 25 april 2022 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb die van mij gewoon naar school gebracht net
Inb4 "Het is friet"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |