Hier is het hele zwembad vanaf elf uur recreatief zwemmen. Dus zou het dan nog voor elf uur kunnen proberen, maar normaal gesproken kun je dan al geen fatsoenlijk baantje trekken, dus als iedereen nu eerder komt, is dat helemaal erg.quote:Op maandag 25 april 2022 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is de hel.Die ongein doen ze hier goden geprezen in het speelbad
Klinkt als mijn zwembad, daar wil je inderdaad niet heen in de vakanties.quote:Op maandag 25 april 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het hele zwembad vanaf elf uur recreatief zwemmen. Dus zou het dan nog voor elf uur kunnen proberen, maar normaal gesproken kun je dan al geen fatsoenlijk baantje trekken, dus als iedereen nu eerder komt, is dat helemaal erg.
Heh vanille enz niet?quote:Op maandag 25 april 2022 10:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/bonus/groep/463092?week=17
Malle smaakjes
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatjequote:Op maandag 25 april 2022 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, joe. Regen. 3:47 erbij vandaag. Straks eerst naar de pedicure.
[ afbeelding ]
Die heb ik in 't eggie gezien volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2022 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatje![]()
[ afbeelding ]
Tofquote:Op maandag 25 april 2022 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik in 't eggie gezien volgens mij.
Ziet eruit of daar overleden mensen in zitten.quote:Op maandag 25 april 2022 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste weetje heb ik even gegoogled voor een plaatje![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je hem een naam geven en koekjes enzo, dan gaat ie naar je luisteren.quote:Op maandag 25 april 2022 11:22 schreef bitterbal het volgende:
De spin was terug. Zelfde plek. Buurman heeft hem weg gehaald
Hij zei dat die strong toen die em probeerde te pakken
Doe jij dat maarquote:Op maandag 25 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien moet je hem een naam geven en koekjes enzo, dan gaat ie naar je luisteren.
Dat bedoel kquote:Op maandag 25 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan vingerkootjes ipv koekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |