Schijnt dat ze tegenwoordig cursussen volgen in Amsterdamquote:Op zondag 24 april 2022 22:37 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel uur acteerles hebben ze per club per week in Spanje? Weet iemand dat?
Gewoon afschieten.quote:Op zondag 24 april 2022 22:37 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel uur acteerles hebben ze per club per week in Spanje? Weet iemand dat?
Hier gaat iets mis.quote:
Plaatje is niet zichtbaar.quote:
De altijd door en door corrupte geldwolf G Piquequote:
De misselijkmakend schijnheilige klootzak Pique.quote:Op zondag 24 april 2022 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
De altijd door en door corrupte geldwolf G Pique
Davis Cup- en Supercopa-verkrachter G Piquequote:Op zondag 24 april 2022 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De misselijkmakend schijnheilige klootzak Pique.
Eeuwige hypocriete Twitterbabbelaar G Piquequote:Op zondag 24 april 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Davis Cup- en Supercopa-verkrachter G Pique
1 punt is genoegquote:Op zondag 24 april 2022 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Zaterdag dus 16:15 Real Madrid v Espanyol voor de titel.
tsja.. @El-Stinho zeg het maarquote:Op zondag 24 april 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
Hoe kan 1 maand geleden Barcelona nog met 0-4 gewonnen hebben bij Real Madrid ?
Benz deed toen niet mee.quote:
wtfquote:
Los van het feit dat zijn prestatie op zich al genoeg moet zijn: Wie anders dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Pijnlijk als die geen Gouden Bal krijgt
Geen idee maar die niks presterende dwerg zal er ook wel bij genoemd worden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Los van het feit dat zijn prestatie op zich al genoeg moet zijn: Wie anders dan?
Dat zou lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee maar die niks presterende dwerg zal er ook wel bij genoemd worden.
Kev, denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Los van het feit dat zijn prestatie op zich al genoeg moet zijn: Wie anders dan?
Kevin de Bruynequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet Real City maar uitschakelen. Dan is dat ook weer geregeldquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kev, denk ik.
Maar Benzema was vorig jaar ook al robbed.
Prima goaltje hoor, dat deed die lapzwans van Aubameyang een stuk minder de laatste 2 thuiswedstrijden.quote:
Aubameyang is ook pure middelmaat en dan druk ik mij nog zacht uit Pedroso.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima goaltje hoor, dat deed die lapzwans van Aubameyang een stuk minder de laatste 2 thuiswedstrijden.
Eens, bij Arsenal na een goed begin ook erg matig. Dat gaat hetzelfde bij Barca zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aubameyang is ook pure middelmaat en dan druk ik mij nog zacht uit Pedroso.
een beetje over zijn top heen maar als je Aubameyang middelmaat vindt dan heb je de afgelopen jaren weinig voetbal gezien. Die is 3 klassen beter dan Depay.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aubameyang is ook pure middelmaat en dan druk ik mij nog zacht uit Pedroso.
Balla flink gefaald vanavond. Eibar en Almeria op rozen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
Getafe 0-0 Real Betis.
Atlético mazzelt in de strijd om UCL-tickets.
I see. Komende week is het ook Eibar v Valladolid.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Balla flink gefaald vanavond. Eibar en Almeria op rozen.
Ach, een van mijn FUT-legendes, ooit.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef chufi het volgende:
Santi Mina 4 jaar cel wegens seksueel misbruik
https://www.nu.nl/voetbal(...)ksueel-misbruik.html
Wtfquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef chufi het volgende:
Santi Mina 4 jaar cel wegens seksueel misbruik
https://www.nu.nl/voetbal(...)ksueel-misbruik.html
Aan de andere kant was deze Super Sunday in de Eredivisie puur genot. Dat Real zo dik kampioen zou worden hadden niet veel mensen verwacht denk ikquote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef Bolasie het volgende:
Beetje jammer dat deze wedstrijd zo laat in het seizoen is.
Ik keek naar de Super Sunday in de PL. Althans, volgens Sky is dat zo'n beetje elke zondag (lol)quote:Op zondag 8 mei 2022 21:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant was deze Super Sunday in de Eredivisie puur genot. Dat Real zo dik kampioen zou worden hadden niet veel mensen verwacht denk ik
Het kan real madrid allemaal niks meer schelen, 28 mei is wat telt.quote:Op maandag 9 mei 2022 01:31 schreef chufi het volgende:
Atletico win van Real ... discutabele pingel met VAR inmenging ...
Niet de eerste club die ik verwacht had eigenlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Poch wordt genoemd bij Athletic Club.
@:bolasie
Het zal het eerste wel zijn, Depay heeft wel zes hersenen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
De spelers van Barcelona snappen Depay niet, en andersom ook niet,
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zal het eerste wel zijn, Depay heeft wel zes hersenen!
https://www.voetbalprimeu(...)00-dollar-heen-.html
Hij legt m er wel weer inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
De spelers van Barcelona snappen Depay niet, en andersom ook niet,
Fout van de keeper, hij schiet hem matig in.quote:
ja maar kennelijk hard genoeg .... mazzel wel iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Fout van de keeper, hij schiet hem matig in.
Dat was vroeger een angstgegner vanwege Bordalas.. maar die zit nu in Valencia ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er niemand tegen Getafe spelen van Barca
Ja jammer ... Milla neemt ze normaal , maar die was er al geblesseerd af ...quote:Op zondag 22 mei 2022 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Granada had rustig nog 15e kunnen worden. Pijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop voor Villarreal wel dat ze toch weer Europa in mogen
Na een halve finale CL is die Conference League meer een last dan lustquote:Op zondag 22 mei 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kunnen beter winnen, mogelijk dat Bilbao ze nog voorbij komt anders (tegen Sevilla)
gaat ook om geld etcquote:Op zondag 22 mei 2022 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Na een halve finale CL is die Conference League meer een last dan lust
Sevilla kan ook nog 3e worden volgens mij dus die moeten ook nog volle bak voor wat extra centjes.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kunnen beter winnen, mogelijk dat Bilbao ze nog voorbij komt anders (tegen Sevilla)
Dat maakt verder niet zo veel meer uit ... ze zitten al in de groepsfase Championsquote:Op zondag 22 mei 2022 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sevilla kan ook nog 3e worden volgens mij dus die moeten ook nog volle bak voor wat extra centjes.
Wel gemazzeld. Was een 1-1 waardige pot, en als er iemand had mogen winnen was het Sevilla op basis van helft 1.quote:
Er is geld opgehaald.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:08 schreef G3rtonimo het volgende:
Zijn al die spelers nu opeens wel speelgerechtigd?
Geweldige speler.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
O ja Raphinha is ook al naar Barcelona gegaan.
Lachwekkend
In Camp Nouquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:53 schreef -XOR- het volgende:
Sow, dat Rayo Vallecano weet ook weer even waar het staat.
Wat dan? Het geld dat wordt uitgegeven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het niet om
Ja. Compleet van de zotte ook met wat ze al hebben op die posities ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat dan? Het geld dat wordt uitgegeven?
In de spits spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd wat Lewa gaat doen bij zijn nieuwe ploeg
dacht dat het een keeper wasquote:
Niet genoeg vooralsnog, misschien nog wat Barca Studio verkopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alles wordt uit de kast gehaald bij Barcelona.
Frenkie, Kessie, Fati en Auba
Nog 0.4% zodat ze nog eigenaar blijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet genoeg vooralsnog, misschien nog wat Barca Studio verkopen
Dat zou mooi zijn, en dan kopen ze nog even Bassey van Ajax. Kessie, Bassey en Messi, gouden trio.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien wil Messi wel gratis terug komen
Umar Sadiq, die vroegere kluns van NAC, is de nieuwe Núñez daar. Hebben wel redelijk wat Liga-ervaring ingekocht, bijvoorbeeld ook met Fernando Pacheco op goal, wat jong talent. Er staat een 18-jarige Braziliaan Kaiky of zo. Maar gezien hoe ze chokend naar de Liga kropen, verwacht ik er later in het seizoen pas wat van. Zo vroeg in het seizoen de CL-houder onttronen is wel teveel gevraagd denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Verwacht jij iets van Almeria vanavond tegen Real?
Waar is Jan met de Piero?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen lijnenspel gezien, genot...
Ik kan helaas niet kijken hoe DE Ruud het doet.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Umar Sadiq, die vroegere kluns van NAC, is de nieuwe Núñez daar. Hebben wel redelijk wat Liga-ervaring ingekocht, bijvoorbeeld ook met Fernando Pacheco op goal, wat jong talent. Er staat een 18-jarige Braziliaan Kaiky of zo. Maar gezien hoe ze chokend naar de Liga kropen, verwacht ik er later in het seizoen pas wat van. Zo vroeg in het seizoen de CL-houder onttronen is wel teveel gevraagd denk ik.
Real Madrid gaat waarschijnlijk rouleren. @:Bolasie met Rudiger en Tchouameni waarschijnlijk.
Bejaardensoos is begonnen!quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:12 schreef Szura het volgende:
Als dit nog lang zo blijft, mag opa Hazard nog invallen ook
Matig bij de 1-0, daarna stabiel. Priem debuut.quote:Op zondag 14 augustus 2022 23:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet kijken hoe DE Ruud het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |