Ja en zo leer je ook wat onbekendere films van iemand kennenquote:Op zondag 24 april 2022 18:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah nice, soort bingewatchen wel maar dan met films. Zo leer je de acteur zijn stijl wel kennen of juist helemaal verrast werd door het type film of acteerwerk.
Ok ik ga snel weer verder koken laters. Ik wens je nog veel kijkplezier!
Dubbel genieten, tijdens het eten en daarna op de potquote:Op zondag 24 april 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
Ik hou wel van pittig. Bestel ook altijd een pittig gerecht bij de chinees
Ik eet er idd twee dagen vanquote:Op zondag 24 april 2022 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dubbel genieten, tijdens het eten en daarna op de pot![]()
Hij is een fascinerende manquote:
Hij viel mij op in the four feathers en Gladiator, beetje dezelfde rol, maar man wat een mooie rol had hij daar!quote:Op zondag 24 april 2022 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hij is een fascinerende manIk vind hem ook goed!
Ik wist dat hij met Kimora Lee Simmons getrouwd was, weet niet of dat nog steeds is. Maar vond haar altijd fascinerend (was vroeger model en heel lang samen geweest met Russel Simmons oprichter van Def Jam) en toen las ik een keer dat die 2 samen waren. Toen dacht ik heeft ze goed gedaan
Mooi man idd, zijn energie ik weet niet zijn aura hij heeft het gewoon. Sommige mensen hebben dat zoals hij.quote:Op zondag 24 april 2022 18:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij viel mij op in the four feathers en Gladiator, beetje dezelfde rol, maar man wat een mooie rol had hij daar!
Mooie man ook
Jij bent dan ook een zeer hete damequote:Op zondag 24 april 2022 18:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik doe altijd wel extra pepers erbij voor de heat
Ik ben wat pit verloren, probeer het terug te vinden.quote:
Zo hoorde het te zijn?quote:
Komt goed. Jij kan datquote:Op zondag 24 april 2022 18:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben wat pit verloren, probeer het terug te vinden.
Groen gebouw blijkbaar.quote:Op zondag 24 april 2022 18:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo hoorde het te zijn?
Soort van levende tuinmuur erbij? Of levend groen gebouw?
ToTquote:Op zondag 24 april 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Armoedig stukje vlees van een kilo zitten vreten hier vandaag......
Eerste keer dat we een tomahawk hebben gehad, en nog dry-aged ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |