Ik heb geen idee, ze stonden in de weg dus zijn naar het grofvuilquote:Op zondag 24 april 2022 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blauwe pallets zijn meestal CHEP pallets. is een ander statiegeld systeem dan euro pallets
Hey Raf....alles goed?quote:Op zondag 24 april 2022 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Nauw!
Hebbe hebbe hebbe!
Jawel, maar ik wil mijn nieuwe trainingsbroek en diabetes schoentjes, nu en niet overmorgenquote:
Verwijderd en jou een note gegeven als straf. Mij TR je nooit en te nimmer!!!!!!quote:
Diabetes schoentjes?quote:Op zondag 24 april 2022 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil mijn nieuwe trainingsbroek en diabetes schoentjes, nu en niet overmorgen
Onmogelijk.quote:Op zondag 24 april 2022 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Verwijderd en jou een note gegeven als straf. Mij TR je nooit en te nimmer!!!!!!
Ja, je pootjes doen het daar niet goed op. Dus speciale schoenen.quote:
Ah, op die manier.quote:Op zondag 24 april 2022 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja, je pootjes doen het daar niet goed op. Dus speciale schoenen.
Prijzig idd. Schoenen zijn ook duur tegenwoordig.quote:Op zondag 24 april 2022 21:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In de aanbieding 80 euro, vind het duur.
Beetje nette schoenen kosten snel 150 euro.quote:Op zondag 24 april 2022 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb 3 paar nikes gekregen, gok op ¤200 per paar ofzo.. Dat was echt zwijnen.
Maar nette schoenen enzo nooit boven ¤80.
Nike loopt wel lekker. Dan idd maar wat meer geld uitgeven, dan beroerd lopen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb 3 paar nikes gekregen, gok op ¤200 per paar ofzo.. Dat was echt zwijnen.
Maar nette schoenen enzo nooit boven ¤80.
Ligt eraan, waar je het haalt.quote:Op zondag 24 april 2022 21:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje nette schoenen kosten snel 150 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |