Ook een handig woord daarvoor, vertical.quote:Op zondag 24 april 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
laatst nog een filmpje gezien
verticalgardening
daar planten ze groenten in een buis
op een dak van een flat
prachtig!
geen idee meer waar ik heb gezien
Straks worden er nog vertical elevators uitgevonden!quote:Op zondag 24 april 2022 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook een handig woord daarvoor, vertical.
Het bestaat al jaren, heb ook wel eens een "uitvinding" ervan gezien met belachelijk hoog prijskaartje(liep in de duizenden), want het is "hip"
Nou met een oude schoenenzak bereik je hetzelfde resultaat
Geen horizontal?quote:Op zondag 24 april 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Straks worden er nog vertical elevators uitgevonden!
ze gebruiken het nu als kunst aan muren in dure huizenquote:Op zondag 24 april 2022 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook een handig woord daarvoor, vertical.
Het bestaat al jaren, heb ook wel eens een "uitvinding" ervan gezien met belachelijk hoog prijskaartje(liep in de duizenden), want het is "hip"
Nou met een oude schoenenzak bereik je hetzelfde resultaat
Sjakie en de lift had er al 1!quote:
Ik had er een pallet voor om een tuin mee te maken, maar heb dat grote zware onding toch maar weggedaan.quote:Op zondag 24 april 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gebruiken het nu als kunst aan muren in dure huizen![]()
![]()
je betaald je scheel voor 1 m2 en de oohhhs en aahhss zijn niet van de lucht
Die zag ik toen ik 10 was, maar die ging niet horizontaalquote:Op zondag 24 april 2022 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger vonden mensen die dingen nogal eng....
[ afbeelding ]
Pallets, ook van die dingen die vroeger in de houtkachel verdwenen.quote:Op zondag 24 april 2022 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er een pallet voor om een tuin mee te maken, maar heb dat grote zware onding toch maar weggedaan.
Ik ga zo'n schoenenzak ophangen
Ik zal melden als ik er weer 1 hebquote:Op zondag 24 april 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Pallets, ook van die dingen die vroeger in de houtkachel verdwenen.
Tegenwoordig betaal je je scheel aan die dingen met een kussentje er op!
vooral de kussens zijn allemaal duurquote:Op zondag 24 april 2022 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Pallets, ook van die dingen die vroeger in de houtkachel verdwenen.
Tegenwoordig betaal je je scheel aan die dingen met een kussentje er op!
quote:
Ik hou hier wel van, van wat apartere architectuurquote:
die Fuetquote:
niet precies díe fuetquote:Op zondag 24 april 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Fuet![]()
waar heb je die gestopt???
Deze waren blauw en met statiegeld, alleen wilden ze het niet hebben van mequote:
CHEP?quote:Op zondag 24 april 2022 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze waren blauw en met statiegeld, alleen wilden ze het niet hebben van me
wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |