quote:Op zondag 24 april 2022 16:31 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
Een dag die uitgetekend was voor een scenario Gerrans.
Dit is wel echt een heel erg sterk staaltje wielrennen.
Die enorme valpartij heeft ook wel geholpen. Daar zijn toch ook wat ploegen flink gedecimeerd.quote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Straf nummer. Ze zijn na de Redoute geen meter dichterbij gekomen. Wat dat betreft is dit een kopie van San Sebastian 2019.
En Bahrein was toch ook minder sterk dan de aanvallen van Landa deden vermoeden. Het kwam uiteindelijk allemaal op de schouders van Haig terecht.quote:Op zondag 24 april 2022 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Die enorme valpartij heeft ook wel geholpen. Daar zijn toch ook wat ploegen flink gedecimeerd.
En dat een Cosnefroy (?) met rotslechte benen het gat moest laten vallen bij de aanval van Evenepoel.
Desalniettemin erg knap dat hij het af heeft weten te maken.
Dat groen wordt sowieso niks als Jumbo vol voor het geel wil gaan.quote:Op zondag 24 april 2022 17:41 schreef wimderon het volgende:
Van Aert mag op zijn berg overigens wel wat meer gaan sprinten, anders wordt het sowieso niks voor groen in de Tour.
Er is al uitgesproken dat Van Aert voor groen gaat. Dat kan natuurlijk veranderen als Roglic op een gegeven moment in gewonnen positie komt, maar het plan is dat Van Aert gewoon mee gaat sprinten in vlakke etappes en tussensprints.quote:Op zondag 24 april 2022 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat groen wordt sowieso niks als Jumbo vol voor het geel wil gaan.
Eigenlijk gewoon valsspelen.quote:Op zondag 24 april 2022 18:44 schreef The_Undertone het volgende:
Wellens 86e, het masterplan van Lotto-Soudal was bijna geslaagd. Verder kopieert Remco zijn CSS-overwinning, een voorsprong van 30 seconden sprokkelen voor de laatste helling en de rest ziet hem nooit meer terug.
quote:Quick-Step-Alpha Vinyl heeft aan diverse Belgische media een medische update gegeven over Julian Alaphilippe. Eerste onderzoek heeft uitgewezen dat de wereldkampioen twee ribben gebroken heeft en ook een breuk in zijn schouderblad heeft opgelopen. Daarnaast heeft de Franse kopman een klaplong overhouden aan zijn val in de greppel.
Dat wordt een race tegen de klok voor de Tour dan? Benieuwd of Pat dan Evenepoel vraagt of hij toch wil starten, andere heb je buiten Fabio ook niet zoveel. Tenzij Asgreen z’n wonderbenen terugvindtquote:
Was die niet gevallen?quote:Op zondag 24 april 2022 18:44 schreef The_Undertone het volgende:
Wellens 86e, het masterplan van Lotto-Soudal was bijna geslaagd. Verder kopieert Remco zijn CSS-overwinning, een voorsprong van 30 seconden sprokkelen voor de laatste helling en de rest ziet hem nooit meer terug.
Ik heb enkel de laatste 20km gemist, maar dan was het toch al voorbijquote:Op zondag 24 april 2022 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat baal ik dat ik deze koers heb gemist
Heb ik niet meegekregen, zou kunnen. Mouniquet nog 31e en beste finisher, dan Gilbert. Boer Harm 75e...quote:
Die doremifasol alweer een blaadje vol kutstukjes van Wim Vos zijn ook om moe van te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ik lees enkel die van Patrickquote:Op zondag 24 april 2022 20:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die doremifasol alweer een blaadje vol kutstukjes van Wim Vos zijn ook om moe van te worden.
Wim heeft altijd zeer fascinerende hersenkronkels. Een lang verloren broer van Sven Nys.quote:
Denk wel dat Roglic of Pogacar (als ze beiden starten) dan meteen op z’n wiel springen, juist omdat ze weten wat er anders ken gebeurenquote:Op zondag 24 april 2022 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg benieuwd of die in de Vuelta ook mogelijkheden gaat krijgen/pakt om in ritten zonder unipublic-profiel ook te soleren. Dan kan flinke gaten maken, zeker als er een groepje matig samenwerkende klimmers achter zit.
Nou, hij kan met pensioen...quote:
Belgen zijn nooit objectief over Van Aert. Zelfs als hij niet vooruit kwam hadden ze nog een manier gevonden om hem tot 'morele winnaar' te bestempelen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wuyts roept Van Aert uit tot renner van het voorjaar, ik ben het daar niet mee eens. Sterker, ik vind zijn voorjaar niet eens geslaagd. Weliswaar ruim voldoende, en misschien is dit oneerlijk, maar zijn lat ligt veel hoger. Nog steeds geen monumentale zege in april. Ik kies Van Baarle.
Zucht.quote:Op maandag 25 april 2022 09:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Belgen zijn nooit objectief over Van Aert. Zelfs als hij niet vooruit kwam hadden ze nog een manier gevonden om hem tot 'morele winnaar' te bestempelen.
Van Baarle vond ik ook niet het hele voorjaar goed, misschien is er gewoon niet één renner van het voorjaar dit keer.quote:Op maandag 25 april 2022 09:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Wuyts roept Van Aert uit tot renner van het voorjaar, ik ben het daar niet mee eens. Sterker, ik vind zijn voorjaar niet eens geslaagd. Weliswaar ruim voldoende, en misschien is dit oneerlijk, maar zijn lat ligt veel hoger. Nog steeds geen monumentale zege in april. Ik kies Van Baarle.
Dit. Alhoewel de verwachtingen bij sommige ook wel hoog liggen. (Mathieu doet bv een reeks van 3-1-1-4-9 en Wout 1-8-1-12-2-3)quote:Op maandag 25 april 2022 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
misschien is er gewoon niet één renner van het voorjaar dit keer.
Wout heeft dan met 1-8-1-12-2-3 ook wel een aardige reeks en die 12 was enkel omdat een ploeggenoot vooruit was, daar was hij eigenlijk ook de sterkste in koers. Maar bij Mathieu waren de koersen met een 1 iets groter dan bij Woutquote:Op maandag 25 april 2022 10:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit. Alhoewel de verwachtingen bij sommige ook wel hoog liggen. (Mathieu doet bv een reeks van 3-1-1-4-9)
Die had ik ondertussen ook toegevoegd idd.quote:Op maandag 25 april 2022 10:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout heeft dan met 1-8-1-12-2-3 ook wel een aardige reeks en die 12 was enkel omdat een ploeggenoot vooruit was, daar was hij eigenlijk ook de sterkste in koers. Maar bij Mathieu waren de koersen met een 1 iets groter dan bij Wout
Misschien wel wanne, stockeu, haute levee, rosier?quote:Op maandag 25 april 2022 10:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het is jammer dat je rondom Spa-Stavelot geen ronde van circa 20km kan uittekenen met de Ferme Libert en Stockeu en Haute-Levee erin. Zou je een zwaar WK parcours kunnen uittekenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |