Willem 2 is niet zo best. Vitesse is gewoon heel slecht vandaag.quote:Op zondag 24 april 2022 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Willem II heeft het heilige vuur gevonden. Dat had wel een paar speelrondes eerder kunnen gebeuren toch?
Groningen moet nog strijden voor hun play off plekquote:Op zondag 24 april 2022 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat RKC buiten AZ een LIDL-schema heeft, anders hadden ze gezellig het moeras in meegetrokken kunnen worden.
Ik zie nec en Cambuur weinig punten meer pakken. Of denk je dat Heerenveen ze nog gaat bedreigen?quote:Op zondag 24 april 2022 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groningen moet nog strijden voor hun play off plek
Je vergeet Go Ahead nog. Die zie ik samen met NEC en Heerenveen nog wel in de buurt blijvenquote:Op zondag 24 april 2022 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie nec en Cambuur weinig punten meer pakken. Of denk je dat Heerenveen ze nog gaat bedreigen?
Goed punt. Die krijgen immers komend weekend weer 3 punten cadeau.quote:Op zondag 24 april 2022 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Go Ahead nog. Die zie ik samen met NEC en Heerenveen nog wel in de buurt blijven
Bazoer, Grbic, Openda en Dasa in de huidige vorm ga je niet missen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Vitesse volgend jaar degradatie kandidaat.
Bazoer moet zijn muil houden en gewoon gaan voetballen! Dat doet hij sinds de winter immers niet meer.quote:
Sow danquote:Op zondag 24 april 2022 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Bazoer moet zijn muil houden en gewoon gaan voetballen! Dat doet hij sinds de winter immers niet meer.
Ik ergerde me gisteren ook ontzettend aan Vincent Schildkamp.quote:
Er is geen woord aan gelogen. Hij zet geen stap teveel.quote:
Ik vermoed dat ie om die reden ook lekker centrale verdediger is gewordenquote:Op zondag 24 april 2022 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Er is geen woord aan gelogen. Hij zet geen stap teveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |