Goed’nab’ndquote:
Wel heb ik jetsers, Fasquote:
Ja, ik dacht laat ik eens wat zeggen i.p.v. te lurken.quote:Op zondag 24 april 2022 20:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel heb ik jetsers, Fas![]()
Hoe is het, deerne
Absoluutquote:Op zondag 24 april 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lately lijkt het (voor mij althans) vrij stabiel wat dat betreft.
Vorig jaar was het idd wel even pittig ja. Zijn helaas genoeg mensen geweest die een dergelijke vergissing hebben gemaakt.
Zou fijn zijn wanneer mensen kijken of ze een hond zien zitten, JUIST in een periode van drukte, NIET in een periode van rust/verveling. 'T is beter om te weten of je 't dán aankunt ipv in een tijd van weinig tot niks.
Vd week nog over gepraat met sis
En ja, dat ja. Heel verwarrend
Dat vind ik helemaal geweldigquote:Op zondag 24 april 2022 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik eens wat zeggen i.p.v. te lurken.
Ja wel goed hier. Hoe is het met jou? Ben je tegenwoordig al een hondenvrouwtje i.p.v. een kattenvrouwtje?
He bah, naar om te horenquote:Op zondag 24 april 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Mijn vader maakt zich zorgen of hij nog wel voor zijn beestje kan zorgen. Maar we hebben al gezworen dat ze in elk geval niet naar het asiel gaat. Dat zou zo sneu zijn als ex-asielhondje
Ja, hij heeft wat fysieke issues waardoor lopen lastig gaat.quote:Op zondag 24 april 2022 20:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
He bah, naar om te horen
Maar idd, als je 't kan voorkomen en het over kan nemen of iemand weet die het over kan nemen, zou ik dat te allen tijde aanraden.
Asiel is zeker geen schande, maar wel immer heftig voor de dieren
Mooi om te horen dat het goed gaat, dat is weleens anders geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 20:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal geweldig
Hier ook goed. Dingen gaan fijn, buiten is het fijn, het leven is okay
Die knoop kan ik niet doorhakken. In de toekomst beide, denk ik, maar sws een hont
Sorry to hear thatquote:Op zondag 24 april 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij heeft wat fysieke issues waardoor lopen lastig gaat.![]()
Maar ze gaat dan in elk geval naar mij of naar mijn broer.
Ja, zeker wetenquote:Op zondag 24 april 2022 20:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat het goed gaat, dat is weleens anders geweest.
LeukAls het zo ver is zie ik graag foto’s.
Vuilnisbakkiequote:Op zondag 24 april 2022 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry to hear that
En dat is dan wel tof. Iig een bekende dus
Wat is 't voor hondje?
[..]
Ja, zeker weten
Mja, er zijn nog genoeg verbeterpuntjes, maar uiteraard wordt daar aan gewerkt.
Voor de rest zie ik het allemaal wat positiever in *fingers crossed*
Ohh zeker weten. Ik wil alleen erg graag een flink groot ras, dus eerst ff wat meer ruimte zien te krijgen ofzo
Wat een prachtig koppiequote:
Wattie ligt in bedquote:Op zondag 24 april 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat @:4everblackeyed zich wel weer zou melden zodra ze Wattenschijfje heeft ingestopt
Zo ziet ie er wel uit jaquote:
Daar is ze wel.quote:
Ja, ik hoorde al iets naar binnen stommelenquote:Op zondag 24 april 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel uit ja
Ze kunnen je sws belachelijk lief aankijken. Zo lief dat je soms denkt van: "nu moet je echt ff ophouden gvd"
[..]
Daar is ze wel.
En ook al ben ik er al ff, ik kondig mezelf nog ff aan voor je
quote:Op zondag 24 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde al iets naar binnen stommelen
Kan er maar een zijnquote:
I'm feeling the lovequote:
Is goed, Simbaquote:
Wist je dat honden een extra oogspiertje hebben, juist om op die manier met ons te communiceren?quote:Op zondag 24 april 2022 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo ziet ie er wel uit ja
Ze kunnen je sws belachelijk lief aankijken. Zo lief dat je soms denkt van: "nu moet je echt ff ophouden gvd"
[..]
Daar is ze wel.
En ook al ben ik er al ff, ik kondig mezelf nog ff aan voor je
quote:
Ja, ze mag nog heel even een boekje lezenquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze mag nog heel even een boekje lezen
Dit verklaart een hoop. De vuigerdsquote:Op zondag 24 april 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wist je dat honden een extra oogspiertje hebben, juist om op die manier met ons te communiceren?
Teveel lentezon?quote:Op zondag 24 april 2022 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn temperatuur. Ik voel me een beetje aangebrand
Ja, paar uur buiten geweest in de natuur.quote:
Maar nee, ik wist dat nog niet. Elke dag leer ik wel weer watquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat lezen cavia’s? Ik gok dat Nijntje wel populair is? Of ligt ze nu in Oorlog en Vrede te bladeren?
quote:Op zondag 24 april 2022 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Voornamelijk vegetarische kookboeken met plaatjes
Rare tekeningen komen momenteel "omhoog"quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar nee, ik wist dat nog niet. Elke dag leer ik wel weer wat
En nu ga ik nog ff filmpje kijken en niksen.
Welterusten, allemaal
En @:Fascination don't be a stranger![]()
Veel plezier bij HHB Enzoquote:Op zondag 24 april 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even HHB kijken en daarna ook slapen.
Slaap lekker lieve mensen en Wattenschijfjes
En Dud0r! En Haags!quote:Op zondag 24 april 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga even HHB kijken en daarna ook slapen.
Slaap lekker lieve mensen en Wattenschijfjes
Wat hej gedaan?quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Man man man, het was weer legendarisch alles bij elkaar. Nu een biertje, douchen en te bedde
Rondje gereejn met t iezeren ros. Vier daagjs noar t Vikingenland.quote:
Mooi manquote:Op zondag 24 april 2022 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rondje gereejn met t iezeren ros. Vier daagjs noar t Vikingenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |