Nu alweer terug? Kort tochtje danquote:
Geen idee. Belachelijk veel waarschijnlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Hoeveel heb je nodig voor een fles olie?
Waren de paden wel een beetje begaanbaar, kan me nog herinneren toen ik er was dat er nogal veel onkruid lagquote:
Hmm, dat past niet in mijn rugzakquote:Op zondag 24 april 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Belachelijk veel waarschijnlijk.
Sommige stukken was het lastig lopen, maar vooral doordat die Schotse Hooglanders de boel nogal omploegen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren de paden wel een beetje begaanbaar, kan me nog herinneren toen ik er was dat er nogal veel onkruid lag
Misschien moet je de zaadjes er uitpeuteren dan?quote:Op zondag 24 april 2022 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat past niet in mijn rugzak
quote:
Hadden ze daar wel lekkere biefstukjes van?quote:Op zondag 24 april 2022 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige stukken was het lastig lopen, maar vooral doordat die Schotse Hooglanders de boel nogal omploegen.
Denk dat die best prima smakenquote:Op zondag 24 april 2022 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze daar wel lekkere biefstukjes van?
Hebben we al een plan hoe we dat eiland gaan annexeren?quote:
Je durft wel dichtbij te komenquote:Op zondag 24 april 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Met gebakken champignons en flink kruidenboter
Eerst een paar dagen bombarderen en dan binnenvallen?quote:Op zondag 24 april 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we al een plan hoe we dat eiland gaan annexeren?
Ik was laatst met mijn hond aan het lopen en er liepen ook wat kalveren bij. Dan kijk ik liever toch een beetje uit.quote:
We hebben alleen geen bommenwerperquote:Op zondag 24 april 2022 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst een paar dagen bombarderen en dan binnenvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |