kruipend naar huis!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
Deze zit naast het worsthuis
https://littledelirium.nl/
zo'm lekker kort pittig kapseltjequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:40 schreef suzi1 het volgende:
ik moet ook ander kort kaspel bedenken. bestie heeft afspraak voor beide gemaakt, maar is nog lang mijn tijd niet pfff
maar wel zinin. dus even bedenken
Ja en dit is de Amsterdamse filiaalquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
ben wel is in delerium cafe brussel geweest
nice!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en dit is de Amsterdamse filiaal
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef engine het volgende:
Ik heb weleens gekeken naar de cabaretvoorstelling van Javier Guzman genaamd delirium
Even m'n Engels afstoffen hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
doe even de groetjes van schakel!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha engine wulte bijna op live klikken![]()
hello sjakel says hiquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even m'n Engels afstoffen hoor
En dan heet water in mijn smoel gesmeten krijgenquote:
neee hij doet goed zoquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:49 schreef engine het volgende:
Maar ik kan even klikken als je wilt hoor
Jij hebt Sjelliequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
sjakel who?
well not o'neill that's for sure.
balbalbalablalaa wanna come see my appartment after work?
Is wel lekker duidelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan heet water in mijn smoel gesmeten krijgen
beetje eng welquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:51 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg haar gelaat er dan wel bij gelukkig
Knippen ze dat ook?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:51 schreef suzi1 het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg haar gelaat er dan wel bij gelukkig
q-dancequote:
Jij lijkt me wel een goeie wingman, volgende keer gaan we ergens saufenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik praat voor jou he, dat snap je toch
geen idee ik ben hier de eeuwige vrijgezelquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een goeie wingman, volgende keer gaan we ergens saufen
Dat zegt niks over het regelen voor een anderquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee ik ben hier de eeuwige vrijgezel
dat is ook weer zooquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zegt niks over het regelen voor een ander
ja precies mag ik ineens niet meer computeren enzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef suzi1 het volgende:
je moet ineens de boel wat beter bijhouden. das al een nadeel
nou ja dat weet je dan weer niet. moet je iemand van het net plukken. zelfde hobbyquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies mag ik ineens niet meer computeren enzo
Moet je naar verjaardagen van ooms en tantes die niet je oom of tante zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja precies mag ik ineens niet meer computeren enzo
hahahaha pfffquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je naar verjaardagen van ooms en tantes die niet je oom of tante zijn
Daarom ga ik voor een oekraiense. Die familie woont, als het goed is, in oekraine.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:59 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ga ik voor een oekraiense. Die familie woont, als het goed is, in oekraine.
ik ga meestal naar m'n moedertje met kerstquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:59 schreef suzi1 het volgende:
ruzie maken over naar welke ouders de 1e kerst gaan
dat is heel lief van jou. lekker alle kerstdagenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ga meestal naar m'n moedertje met kerst
ja!quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is heel lief van jou. lekker alle kerstdagen
Ja ook weer een fijne setquote:
Maar niet met dance muziek...die mogen ze niet meer draaien namelijkquote:
Dat is hem geraden ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Schakeltopia het volgende:
future nois doet wel wat meer beuken nu
Heyquote:
Zekerquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kom hier wel even gezellig kletsen als dat mag
Beetje saai op Fok! eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat mag altijdquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja laatste tijd overal erg rustig.quote:
Nou het kan hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:19 schreef hemarookworst het volgende:
Zou wat zijn, niet mogen in een slowchat
Dan lekker over de stoep fietsenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is als niet mogen fietsen op een fietspad
Rebelsquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan lekker over de stoep fietsen
Soms doe ik dat wel als er een auto aan komt en er weinig ruimte isquote:
Ja als het alternatief onder een auto fietsen is lijkt me dat wel verstandigquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel als er een auto aan komt en er weinig ruimte is
Ja tochquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als het alternatief onder een auto fietsen is lijkt me dat wel verstandig
Helemaal nooit?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Ik fiets gewoon niet, hoef je ook nooit uit te wijken
Echt zelden jaquote:
Ik doe het allebei wel graagquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Echt zelden jaHoud er niet van. Wandel dan liever.
Ik heb ook niet echt een goede fiets. Ik rijd op een oude fiets van m'n moeder. Denk dat dat ook nog wel verschil maakt.quote:
Als er een breed voertuig op je afrijdt danquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Ik fiets gewoon niet, hoef je ook nooit uit te wijken
Eensquote:
Dat wordt botsingquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als er een breed voertuig op je afrijdt dan
Ah dan een andere fiets kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een goede fiets. Ik rijd op een oude fiets van m'n moeder. Denk dat dat ook nog wel verschil maakt.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg je alleen wel een ongelooflijk droge bek van
Fijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan een andere fiets kopenIk ben wel blij met mijn fietsje
Curry en mayoquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf nog steeds een beetje met de vraag zitten waarom ze dit evenement om deze gast heen hebben gemaakt. wat maakt hem zo speciaal
Ja geen idee. Het is niet echt hardstyle waar ik van houd maar misschien is dat smaak. Het is wel echt een hardstyle evenement maar ik vind het zo'n nietszeggende naam. Eigenlijk alle andere dj's in de line up hebben meer bekendheid.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik blijf nog steeds een beetje met de vraag zitten waarom ze dit evenement om deze gast heen hebben gemaakt. wat maakt hem zo speciaal
ja misschien is het daarom, is hij nieuw ofzo, soort reclame?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja geen idee. Het is niet echt hardstyle waar ik van houd maar misschien is dat smaak. Het is wel echt een hardstyle evenement maar ik vind het zo'n nietszeggende naam. Eigenlijk alle andere dj's in de line up hebben meer bekendheid.
Ik ken hem niet maar ik volg dat soort hardstyle ook niet echt. Maar daar is zeker wel een doelgroep voor. Toch vind ik het een beetje ongepast....de eerste xqclusive was volgens mij het headhunterz toen hij op zijn hoogtepunt zat en zichzelf echt bewezen had. Dit is beetje raar voor een gast die ik nog nooit op een hoofdpodium gezien heb.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja misschien is het daarom, is hij nieuw ofzo, soort reclame?
lekker slipenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ik sluit echt even de ogen. zal max 2 uur zijn
mss halve uur
niks niet aflossenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:43 schreef suzi1 het volgende:
haah het zou eens niet zo zijn. lang gelee dat jij me afloste greysie!!
mja als je het zo zegt is het inderdaad wat raarquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar ik volg dat soort hardstyle ook niet echt. Maar daar is zeker wel een doelgroep voor. Toch vind ik het een beetje ongepast....de eerste xqclusive was volgens mij het headhunterz toen hij op zijn hoogtepunt zat en zichzelf echt bewezen had. Dit is beetje raar voor een gast die ik nog nooit op een hoofdpodium gezien heb.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:44 schreef suzi1 het volgende:
ik sluit echt even de ogen. zal max 2 uur zijn
mss halve uur
wel bij het juiste station wakker worden hequote:Op zaterdag 23 april 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt straks wel in de trein slapen
Wekker zettenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel bij het juiste station wakker worden he![]()
Gek genoeg gebeurd dat bijna altijd vanzelfquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wel bij het juiste station wakker worden he![]()
quote:
quote:
af en toe beetje genieten hemaquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen wel normaal doen met eten en drinken
Oh was ik weer aan het verdwalen met de muisquote:
Acclimatiserenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
af en toe beetje genieten hema
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
uitermate geslaagde eerste stream zo
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zag laatst die docu van thunderdome en toen sefa nog in de schoolbanken op de middelbare school![]()
ja energiek mannetjequote:Op zaterdag 23 april 2022 20:02 schreef engine het volgende:
Nu ook nog maar 21Mooi om die gozer bezig te zien. Altijd rammen.
Ja nog een kwartiertje en dan kan hij inpakkenquote:
hahah jepquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nog een kwartiertje en dan kan hij inpakken
nee omdat ze een afspraak gemaakt hebben, en zich daar nu niet meer aan houdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
maar hierom mogen Armin van Buren enz niet meer bij Qmusic draaien??
Ja sefa op het podium is een soort act. Maar komt wel natuurlijk over.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:03 schreef Schakeltopia het volgende:
maar als ook weer heel rustig daarbuiten. althans van wat ik zag
Genot hequote:Op zaterdag 23 april 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
maar hierom mogen Armin van Buren enz niet meer bij Qmusic draaien??
beetje jammer welquote:
De muziek is niet verboden. Qmusic mag alleen geen dance programma meer maken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje jammer wel
genoeg mensen die daarvan genieten
jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
De muziek is niet verboden. Qmusic mag alleen geen dance programma meer maken.
ik luister nooit naar SLAM FM vind er niks aanquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
die luisteren niet naar qmusic voor hun portie dance
hij is er weerquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:16 schreef engine het volgende:
@:freshfruit ziet dit toch niet maar hier luisteren we ook
maar als ze daar armin van buren zouden draaien welquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister nooit naar SLAM FM vind er niks aan
Dat heb ik met Qmusic. Daar ben ik zo op afgeknapt na dat gedoe met mattie en wietze.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister nooit naar SLAM FM vind er niks aan
Ja gewoon wiebelenquote:
snap ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik met Qmusic. Daar ben ik zo op afgeknapt na dat gedoe met mattie en wietze.
Ik was een keer bij Mattie en Marieke in de uitzendingquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik met Qmusic. Daar ben ik zo op afgeknapt na dat gedoe met mattie en wietze.
een paar, zoals je zietquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je alle twitch gifjes gekopieerd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik was een keer bij Mattie en Marieke in de uitzending
wat heb je gewonnen??quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks, reageerde op een onderwerp waar ze het over hadden en toen werd ik gebeld door Joey de stagairquote:
Joey de stagiaire van de showquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niks, reageerde op een onderwerp waar ze het over hadden en toen werd ik gebeld door Joey de stagair
Maar wel live in de uitzending geweest?quote:
ze hebben soms ook wel hele grappige onderwerpenquote:
Jazeker! Ging alleen 'oubollig' over online bibliotheek en of dat hetzelfde werkt als een gewone biebquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel live in de uitzending geweest?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jazeker! Ging alleen 'oubollig' over online bibliotheek en of dat hetzelfde werkt als een gewone bieb
serveerster meegenomen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ben naar delirium verhuisd na het worsthappen
Heb je tijd? Zitten er artiesten bij die je leuk vindt? Zo ja, gewoon gaan!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
https://www.festilake.nl/line-up-2/
zal ik gaan op zaterdag??
Outsidersquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je tijd? Zitten er artiesten bij die je leuk vindt? Zo ja, gewoon gaan!!!!
Outsiders, bass chasers en keltek. De rest is ook wel veel house..als je daar van houdt zou ik gaanquote:
Handtekening?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niemand die ik ken die me gehoord heeft, maar ja.....ben ook bn-er
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Outsiders, bass chasers en keltek. De rest is ook wel veel house..als je daar van houdt zou ik gaan
Aan het aantal namen te zien denk ik 30 of 45 minutenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ben zo bang dat outsiders maar 10 minuten is ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |