SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindbazen doelpunt van Brobbey. Maar het was weer kantje boord zoals bijna elke week de laatste periode. Wat een kansloze wedstrijd.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik weet nu hoe PSV'ers zich jaren lang gevoeld hebben, slecht spelen en in de laatste minuten de winst binnen halen.
Was wel een heel belangrijk doelpunt van Brobbey trouwens, bij puntverlies had het gezeik alleen maar groter geworden en hadden ze het kampioenschap waarschijnlijk ook wel uit handen gegeven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zag in het vorige topic dat @klaasweetalles de ingang van de computerkamer in het Pieter baan Centrum weer had gevondenIk ben inmiddels overleden![]()
lucky ajax"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Spelers die schijnbaar ineens niet meer een strakke pass over 5 meter kunnen geven. Lijken me ook lastig te coachen.![]()
Ben wel onder de indruk van Taylor overigens. Zeker in een ploeg die zo ruk speelt je toch aardig laten zien is erg knap![]()
Wen er maar vast aan, volgend jaar gaat het niet veel beter worden vrees ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig kan NEC er niets van. Nog steeds een wonder nodig om het restant van de wedstrijden te blijven winnen.![]()
Ja Taylor speelt goed voetbal de laatste tijd!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:35 schreef Heeinz het volgende:
Ben wel onder de indruk van Taylor overigens. Zeker in een ploeg die zo ruk speelt je toch aardig laten zien is erg knap![]()
Op het tandvlees naar de titel dan maarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Samen met Timber de enige die nog iets liet zien. Al deed Brobbery wat ie moest doen, duels winnen en scoren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:35 schreef Heeinz het volgende:
Ben wel onder de indruk van Taylor overigens. Zeker in een ploeg die zo ruk speelt je toch aardig laten zien is erg knapAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is ook helemaal niet nodig..quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:36 schreef franske19 het volgende:
Gelukkig kan NEC er niets van. Nog steeds een wonder nodig om het restant van de wedstrijden te blijven winnen.![]()
Knap van Twente. Had ik niet verwacht van ze.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Op cruise control naar de titel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: