abonnement Unibet Coolblue
pi_204518770
Ik verbaas me daar over. Moet niet zo moeilijk zijn. Het lost een boel ellende op. De CIA had ook geen moeite met het uitschakelen van mensen. Ik zie de beelden nog voor me van een Canadese scherpschutter, met zijn oorlogszuchtige taal en zijn geweer in zijn armen. De beste van de wereld. Waar is die man?
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:30:59 #2
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204518809
Omdat het dan 3e wereldoorlog is.

Daarom.
pi_204518846
Dat lost niks op.
Wat hebben de moorden op Lincoln en Kennedy opgelost?
Moord op Fortuyn?
Moord op van Gogh?

Evengoed zou je je kunnen afvragen wat de doodstraf oplost.
pi_204518868
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik verbaas me daar over. Moet niet zo moeilijk zijn. Het lost een boel ellende op. De CIA had ook geen moeite met het uitschakelen van mensen. Ik zie de beelden nog voor me van een Canadese scherpschutter, met zijn oorlogszuchtige taal en zijn geweer in zijn armen. De beste van de wereld. Waar is die man?
Omdat de ellende niet alleen bij Poetin ligt.
Voor hetzelfde geld zou je je kunnen afvragen waarom niemand die president van Oekraine omlegt.
In het laatste geval zou het wel een hele hoop zaken verduidelijken.
pi_204518900
Nog een vraag.
Waar zouden we vandaag zijn als destijds Hitler was vermoord?
pi_204518937
waarom denk je dat hij niet vermoord is?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204518943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een vraag.
Waar zouden we vandaag zijn als destijds Hitler was vermoord?
Je bedoelt in 1941 of zo? Nou, ik denk net zoals nu. Wat bleek is dat veel hoge officieren niet veel in hun mars hadden. Kijk naar Himmler. Was in feite een zielig kind in zijn hoofd.
Het zijn niet de meest geniale mensen die zich laten meeslepen in ideeën als "en zij hebben de schuld van onze ellende".
Daar moet een duivel boven staan, een demon. Zoals Hitler, zoals Poeting.
pi_204518981
Hij rijdt op het moment waarschijnlijk niet rond in een zwarte open limousine.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204518996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je bedoelt in 1941 of zo? Nou, ik denk net zoals nu. Wat bleek is dat veel hoge officieren niet veel in hun mars hadden. Kijk naar Himmler. Was in feite een zielig kind in zijn hoofd.
Het zijn niet de meest geniale mensen die zich laten meeslepen in ideeën als "en zij hebben de schuld van onze ellende".
Daar moet een duivel boven staan, een demon. Zoals Hitler, zoals Poeting.
Hoeft geen hoge offficier te zijn. Zou ook zijn persoonlijke secretaresse kunnen zijn.
Of een toevallige voorbijganger.
Waarom werd keizerin Elisabeth (Sissi) vermoord? Deze vrouw deed nog geen vlieg kwaad.
Het is allemaal smerige politiek.
pi_204519060
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef nostra het volgende:
Hij rijdt op het moment waarschijnlijk niet rond in een zwarte open limousine.
Ik krijg spontaan een soort van respect voor de huidige Paus :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204519094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:50 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ik krijg spontaan een soort van respect voor de huidige Paus :D
Waarom? Pausen rijden rond in een soort glazen koets met kogelwerend glas.

Foutje, dan maar zo:

https://www.bing.com/imag(...)&tsc=ImageHoverTitle
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 18:54:12 #12
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204519105
Omdat de mensen die dat willen niet de kans krijgen?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204519118
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Waarom? Pausen rijden rond in een soort glazen koets met kogelwerend glas.
ohja, verrek. Ik ben natuurlijk op de hoogte van de aanslag(en?) op Johannus Paulus II, maar ik dacht dat de huidige paus er zo in stond: "I'm so humble, I don't want protection", maar dat is niet zo natuurlijk. Ik was dat glazen wuifkoepeltje ff vergeten :@
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:55:45 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_204519121
Wat zou zijn prijs zijn? Om hem om te leggen zeg maar.. wat zou dat opleveren :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_204519129
Ik vraag me af in hoeverre de CIA de opvolgingsstructuur van leiderschap echt voor de ogen heeft.

Niet dat de CIA het niet zomaar zou weten, maar meer dat er zoveel scenario's mogelijk kunnen zijn, mocht Putin door generaals/legertop worden vermoord, of wanneer de CIA het met een black ops team danwel infiltrant zou doen. En al helemaal als dat ooit uitkomt dat ze een operative hebben gebruikt om een wereldleider van een kernmacht hebben omgebracht. (dat zie ik ze ook niet doen omdat dat zoveel gevolgen zal hebben)
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_204519157
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:56 schreef Treinhoer het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre de CIA de opvolgingsstructuur van leiderschap echt voor de ogen heeft.

Niet dat de CIA het niet zomaar zou weten, maar meer dat er zoveel scenario's mogelijk kunnen zijn, mocht Putin door generaals/legertop worden vermoord, of wanneer de CIA het met een black ops team danwel infiltrant zou doen. En al helemaal als dat ooit uitkomt dat ze een operative hebben gebruikt om een wereldleider van een kernmacht hebben omgebracht. (dat zie ik ze ook niet doen omdat dat zoveel gevolgen zal hebben)
Tot zover dus de staat die vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan.
Weten we al wie destijds Kennedy heeft vermoord?
pi_204519186
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:58 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tot zover dus de staat die vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel heeft staan.
Weten we al wie destijds Kennedy heeft vermoord?
De VS heeft in het verleden inderdaad meermaals een regime change proberen te bewerkstelligen. Denk aan de Varkensbaai. In hoeverre ze het nu nog doen zou ik als leek niet weten, maar ik zou er niet van opkijken als ze alsnog bezig zijn met verregaande beïnvloeding om het maximale uit een land te halen qua handel/betrekkingen etc. En tot op zekere hoogte is dat begrijpelijk, maar dat loopt al heel snel uit de klauwen, en dan wordt het heel eng en ongepast.

Qua Kennedy moet ik zeggen dat het mij niet uitmaakt wie het was. Het is gebeurd en dat is tragisch, maar het was ook een hele andere tijd. Misschien waren het wel de Soviets, weten wij veel.
Andere tijden, andere landen, andere omstandigheden. Feit blijft dat er op dat moment een leider van een kernmacht is vermoord. Hedendaags zie ik dat niet snel gebeuren door een andere kernmacht.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_204519250
Omdat die zo goed verstopt zit...
Just say hi!
pi_204519288
Omdat hij zo ongeveer elke week al zijn personeel ontslaat en nieuwe aan neemt zodat iedereen die dicht bij hem komt niks kan plotten?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_204519829
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef Hiddendoe het volgende:
Nog een vraag.
Waar zouden we vandaag zijn als destijds Hitler was vermoord?
Er zijn iets van 41 gedocumenteerde pogingen van aanslagen op Hitlers leven. Sommige kwamen heel dicht bij slagen. De bekendste is verfilmt. Valkayrie

Het valt niet mee om iemand met macht te vermoorden als die rekening houdt met dergelijke aanslagen.
pi_204523773
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:30 schreef Ixnay het volgende:
Omdat het dan 3e wereldoorlog is.

Daarom.
En omdat sommige landen er beter van worden zolang Poetin aan de macht blijft of als er oorlog is. Je moet ook niet naïef zijn natuurlijk ;)

En als je Poetin omlegt moet je zijn entourage en achterban goed gescreend hebben.
Ofwel zit daar een marionet die het Poetinplan verder zet (met succes)
Ofwel zijn het allemaal meelopers die, van zodra Poetin dood is, gewoon weer verder gaan met hun eigen leven.


Kan dus 2 kanten op.
Het is zoals een drugsdealer, je kunt die wel opsluiten maar dan staan er misschien 2 andere op die je niet op de radar had.
Cindy De Vuyst
pi_204524211
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 04:45 schreef einzeinz het volgende:


En als je Poetin omlegt moet je zijn entourage en achterban goed gescreend hebben.
Ofwel zit daar een marionet die het Poetinplan verder zet (met succes)
Ofwel zijn het allemaal meelopers die, van zodra Poetin dood is, gewoon weer verder gaan met hun eigen leven.

Kan dus 2 kanten op.
Het is zoals een drugsdealer, je kunt die wel opsluiten maar dan staan er misschien 2 andere op die je niet op de radar had.
Zondermeer waar. Het van buitenaf de man onschadelijk maken gaat waarschijnlijk alleen maar zaken erger maken omdat dan zijn medestanders bijzonder sterk komen te staan. Als echter zijn directe omgeving geen heil meer ziet in die man en hem weet uit te rangeren dan is het een heel ander verhaal.

Een machtsvacuüm is niet iets wat je moet ambiëren. Potentieel 40 miljoen Oekraïners op de vlucht is al lastig maar als die 140 miljoen Russen op drift raken dan is er pas echt een enorme uitdaging.
pi_204525274
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik verbaas me daar over. Moet niet zo moeilijk zijn. Het lost een boel ellende op. De CIA had ook geen moeite met het uitschakelen van mensen. Ik zie de beelden nog voor me van een Canadese scherpschutter, met zijn oorlogszuchtige taal en zijn geweer in zijn armen. De beste van de wereld. Waar is die man?
Je kijkt teveel films.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204525468
Dat gaat je niet lukken, zelfs de VS niet. Die man is zo goed beveiligd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_204525930
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
Dat gaat je niet lukken, zelfs de VS niet. Die man is zo goed beveiligd.
Alles kan. Maar waarom zou je het doen?

1. Sommige landen verdienen aan die oorlog. Sommigen individuen/organisaties spinnen er garen bij.
2. Een regeringsleider omleggen is vragen op represailles
3. Welk land durft zich te wagen aan het omleggen van een regeringsleider? Want dat is ook een misdaad en dan ben je minstens even 'slecht'.

Je moet eigenlijk al gaan hopen dat een bepaalde groepering hem omlegt dan dat een land de keuze zou maken om dat uit te voeren. En trouwens, wat voor beeld schep je niet naar de buitenwereld? 'Kijk, Rutte was het niet eens met die president en heeft hem laten verdwijnen/kogel door de kop gejaagd'. Morgen zegt Macron iets verkeerd, gaan we dat dan ook doen bij hem?

En tuurlijk is Poetin beveiligd en lopen er waarschijnlijk 20 mannetjes met hem mee met hetzelfde gedachtegoed maar een beetje schutter pikt hem er zo uit zonder andere slachtoffers te maken.
Maar zoals ik eerder zei, daar hangen consequenties aan vast.
Cindy De Vuyst



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')