Stond je honderd uur in de keuken? Of was het recept te doen?quote:Op zondag 24 april 2022 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.
Slaap lekker! Doeg!
Lampje er opquote:
Goedemorgen.quote:
ja bijna 12 uurquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ah strand. Heerlijk genieten.quote:Op zondag 24 april 2022 06:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna 12 uurwacht opvriendin en dan gaan we naar het strand.
En die weg er naar toe vind ik wat eng dus poep al in mijn rok
bij jou ookalquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.quote:
zo erg is het niet hier, maar wordt wel veel te vroeg wakker (vandaag was het zo rondhalf 6)quote:Op zondag 24 april 2022 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.
Prachtig, gewoon een hele fijne mooie warme en vooral intieme dag, mensen waren onder de indruk over hoe we het leven weten te vieren.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 08:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig, gewoon een hele fijne mooie warme en vooral intieme dag, mensen waren onder de indruk over hoe we het leven weten te vieren.
Ik was drijfnat van het zweet maar het is me gelukt, ik had wat humor en zelfspot in mijn tekst verwerkt gelukkigquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was drijfnat van het zweet maar het is me gelukt, ik had wat humor en zelfspot in mijn tekst verwerkt gelukkig
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.quote:Op zondag 24 april 2022 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent dus dicht bij jezelf gebleven.
Knap hoor, dat je dit hebt gedaan. Ik zou het niet kunnen
Misschien op Koh Samui.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat het vandaag winderig en bewolkt zou zijn
Wij hebben er destijds voor gekozen om geen toespraken te doen, op verzoek van mijn moeder, die het graag zo klein mogelijk hield. Maar daar was ik dus ergens wel blij omquote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.
En prachtig ergens want daarmee trek je de aanwezigen helemaal binnen in het familieleven, intiem en persoonlijk en klein.
Dat eerste kan je zelf voor zorgen.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat het vandaag winderig en bewolkt zou zijn
Hopelijk heb je geen diareequote:Op zondag 24 april 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij verzorgt ook zelf de bubbels in bad?
Mis je ook niet veel aan hoor.quote:
zelfs dan nietquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Mis je ook niet veel aan hoor.
Het is soms best fijn, met name in de winter.
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.quote:Op zondag 24 april 2022 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben er destijds voor gekozen om geen toespraken te doen, op verzoek van mijn moeder, die het graag zo klein mogelijk hield. Maar daar was ik dus ergens wel blij om
Ja, toen ik nog een bad had, lag ik er best vaak in op koude dagenquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Mis je ook niet veel aan hoor.
Het is soms best fijn, met name in de winter.
Mooi.quote:Op zondag 24 april 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het moest, er zijn maar weinig dingen in het leven waar je echt niet van weg kunt lopen en dit was er een van.
En prachtig ergens want daarmee trek je de aanwezigen helemaal binnen in het familieleven, intiem en persoonlijk en klein.
Mooi hoor. Zo’n uitvaart is toch wel een belangrijk markeringspunt in het rouwproces. Fijn als je daar met een goed gevoel op terug kunt kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar kom je bij mijn levensgenietersfamilie niet mee weg, ik vond het echt een ode aan het leven.
Indrukwekkend ook, kwamen onverwachts wat nazaten van geïnterneerden in kamp Vught een bloemetje op de kist leggen omdat hij vroeger eten naar binnen had gesmokkeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |