Niet overal, volgens mij moet je ze nog op in overheidsgebouwen want bij de douanegebouwen aan de grens is het nog steeds verplicht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is daar de mondkapjesplicht ook al een paar weken weg.
Dat verschilt waarschijnlijk ook per deelstaat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet overal, volgens mij moet je ze nog op in overheidsgebouwen want bij de douanegebouwen aan de grens is het nog steeds verplicht.
O ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat verschilt waarschijnlijk ook per deelstaat?
En weer terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel maar een heel kort tochtje, iets van 10 minuten
Hen/hunquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/film/61(...)l#coral_talk_wrapper
Wat mankeert hun gasten?
Jaaaaaquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Zat op te zoeken welke dieren je gras maaien.. alpacasHoe cool is dat, als je in je home office zit en ineens kijkt de alpaca door het raam
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.quote:
En waarom niet vieren?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef CherryLips het volgende:
De hashtag VierGeenKoningsdag is trending op Twitter.
Godvergeten zuur kutvolk.
Hmm okéquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want koningshuis is kut en complotten en muh vrijheid.
Gelukkig zal er dan ipv een koning vast een president worden gekozen waar het zuurvolk niet over jankt. /s
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm oké![]()
Ik verschans me die dag ook in mijn zolderkamer met de gordijnen dicht. Maar daar zit verder niks achter.
Ik ga even een kopje koffie drinken bij mijn vader.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
De tompouce denk ik niet maar verheug me op de vrijmarkt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een oranje tompouce eten en de kleedjesmarkt af.
gewoon dat soort shit niet opzoeken, of mensen hard uitlachenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[ twitter ]
Ik ga me uitschrijven van Twitter. Al is het zo makkelijk om contact op te nemen met bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |