quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
quote:Op zondag 24 april 2022 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vraag of ze interesse hebben in een trouple
trots op jequote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Ben je ziekquote:Op zondag 24 april 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg net al een goedemorgen van mensen op een tandem
Netjes goedemorgen terug gezegd
Wat?quote:
Voor op de verhuisdozen?quote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Deurquote:Op zondag 24 april 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
Helemaal in m'n elementBen labels aan het printen voor het nieuwe huis
Voor op m'n storage bins, en voor op de schakelaars in de kelder want sommigen zijn voor licht en anderen voor electrische deuren. Wil niet dat iemand per ongeluk de garagepoort knop indrukt als m'n auto er op de oprit vlak voor staatquote:
Geef ze allemaal een kusjequote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramenquote:Op zondag 24 april 2022 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wil mijn vijverbakje weer eens schoonmaken maar kikkers.
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.quote:Op zondag 24 april 2022 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deur
Kast
Wc
Keuken
Kwiwi kamer
Gergi kamer
Zoiets?
Ja. Nee.quote:
Lol echt, wat eng!quote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij m'n vader thuis zaten de kikkers soms op de ramen
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meetquote:Op zondag 24 april 2022 11:12 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hier wohnen der Gergi und die Kwiwi jawohl ganz toll" naast de bel.
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitquote:
dan wel op een vlag of uithangbord, anders zien we het niet optijdquote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?quote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kan ik m'n UI printen op een label en naast de voordeur hangen. Dan weten jullie waar je moet aanbellen voor de meet
quote:Op zondag 24 april 2022 11:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zat je op de bank en ineens hoorde je dan een dof geluid. Kijk je naar buiten, zie je de onderkant van een kikker omdat ie tegen het raam geplakt zitEn dan van die brulkikkers dus lekker geluid ook erbij
Kan ookquote:Op zondag 24 april 2022 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je deze niet aan een vlaggenstok in de voortuin?
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?quote:Op zondag 24 april 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Labelprinters, bestaan die nog?
Die gaven ze vroeger aan kinderen om te testen of ze autistisch waren.
Als ik zo'n keuken zie weet ik zeker dat iemand nog geen ei kan koken.quote:Op zondag 24 april 2022 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Hoe krijg ik anders m'n huis zo netjes georganiseerd?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |