Ja klopt ook. Krijg er altijd een beetje jeuk van als dat niet op live staatquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:07 schreef Schakeltopia het volgende:
dan lopen we misschien een minuutje achter uiteindelijk, maar daardoor vang je wel de buffers op denk ik
i feel you, ik herken datquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt ook. Krijg er altijd een beetje jeuk van als dat niet op live staat
Had ik niet gedacht gisteravondquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:10 schreef Schakeltopia het volgende:
goffer man echt top dat dit gelukt is engine![]()
quote:
nee precies, ik had ook m'n twijfelsquote:
tututututuuuquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:13 schreef suzi1 het volgende:
dat kan ook wel zo zijn ja. restart heeft geen verschil gemaakt
oooo ssssst ik hoor nu al paar zinnen die een mevrouw zegt!
Het is nog geen 23:00 uurquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou m'n speakers nog zoveel harder kunnen zetten
ja met dit weer had buiten heerlijk geweestquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:20 schreef engine het volgende:
Wel raar om overdag in een donkere hal te gaan staan eigenlijk
Haha nu gaat het wel maar ik moet niet proberen twitch te openen nu.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ondertussen kan engine niets meer met z'n computer maar hey de stream doet het
Ja doe ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
je moet ook niet twich zelf kijken, jij moet gewoon origineel kijken
Ik was even opgestaanquote:
quote:
Ik had niet gedacht dat het geluid daarvan ook meegestuurd zou wordenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht echt huh waar komt dat nou weer vandaan![]()
ik vond het wel fijn, want nu heb ik hem ook even opgezet. was het vergetenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat het geluid daarvan ook meegestuurd zou worden
denk dat het opnieuw opstarten er voor gezorgd heeft dat hij andere wifi kanaal heb gepaktquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef suzi1 het volgende:
maar denk dat de stekkerdoos ook niet meer in orde was. want aan/uit-knop was ook beweeglijk zag ik. en de humax ging nogal eens uit terwijl ik niet wist wrm
maar dat zal dat wel geweest zijn
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef suzi1 het volgende:
maar als ik geen tv heb hoeft die humax toch ook niet aan??
Die Chinezen hebben ook allesquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
via m'n sjineze iptv sky sports f1
wie wete. maar heb gelijk andere stekkerdoos gepaktquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
denk dat het opnieuw opstarten er voor gezorgd heeft dat hij andere wifi kanaal heb gepakt
mooi man, 12 euro voor een jaarquote:
Heb je dan Engels commentaar?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mooi man, 12 euro voor een jaar
voor de grap ooit is gekocht om te testen.
werkt best redelijk
quote:
Voor het eerst dat viaplay gewoon lekker loopt hierquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:36 schreef Schakeltopia het volgende:
m;n f1 stream buffert mij de moeder
Jupquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:48 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zie ik dat goed, deze man komt vanavond ook nog een keer draaien
aha!quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Jupxqlusive phuture noize....hij is een beetje het thema van de avond
lekker even van de zon genietenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:48 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even buiten zitten. want dat moest ook nog
Jawel maar heb eigenlijk meer zin in de rest van het programma. Zeker richting het einde van de avond.quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
of hebben ze dit gister avond opgenomen
ASOT wordt ook van tevoren opgenomenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:02 schreef Schakeltopia het volgende:
of hebben ze dit gister avond opgenomen
hahahahaquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:04 schreef hemarookworst het volgende:
Een ouwe opa zit wel heel smakelijk naar een jongedame naast me te kijken in de metro
als jij er van kan genietenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
Best gaaf om die stations te zien, want ik heb een paar stations meerdermalen in ruwbouw gezien
Ik merk dat ik de enige ben die het station zit aan te gapen volgens mijquote:
mooi man, geniet er maar lekker vanquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik merk dat ik de enige ben die het station zit aan te gapen volgens mij
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja oke nu niet gaan overdrijven hema
Noem het de eerste gang en het is ineens fancyquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
al is het meer etenstijd dan snektijd zie ik
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
Noem het de eerste gang en het is ineens fancy
Ja mooiquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Schakeltopia het volgende:
stream loopt wel echt lekker nu he engie, ik klop het even af maar al tijden geen buffer meer gehad
toppie man!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mooi![]()
Bij mij zelf loopt het ook gewoon goed nu. Niet overdreven traag.
Vind de muziek nu ook meteen leuker met ran-d en frequencers
Welke?quote:
quote:
17:00 geweest..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Phuture noize blijft maar een beetje in de weg lopen. Draait nog aan wat knopjes
Keertje schoonmaken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:53 schreef suzi1 het volgende:
er kwam een hoop zwarte smog uit mn oven terwijl er nog niet eens wat inzat
Niet schoongemaakt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:53 schreef suzi1 het volgende:
er kwam een hoop zwarte smog uit mn oven terwijl er nog niet eens wat inzat
toe maar zeg!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
Wel gaaf station de Pijp, twee verdiepingen met perron. Eentje naar noord en eentje naar zuid.
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:23 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is een diepste station. als in diep onder de grond?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik was toen ik het in ruwbouw had bezocht ook tien trapjes naar beneden gegaan
Ja alleen kan ik nu met de roltrap ipv tien trapjes zo'n tien jaar geledenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij bent diep gegaan dus vandaag
lui!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja alleen kan ik nu met de roltrap ipv tien trapjes zo'n tien jaar geleden
hahaha lekker man!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Helm op, hesje aan en veilgheidslaarzen toen
Enjoy denk ikquote:
aan 1 kant lang en de ander kant kort ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:35 schreef engine het volgende:
De ene heeft altijd zo'n verschrikkelijk kapsel
eetsmakelijkquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ben ik nu
https://www.wush.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |