quote:
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt opquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hier ook al weer een tijdje geleden, ben gaan breien en haken en de puzzel aan de kant gezet.
Ja dat is ook lekker met een boekje buiten zittenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt op
Ik ben weer gaan lezen, vooral met lekker weer buiten even een boekje lezen of nog in bed
Boodschappen doen zometeen.quote:
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moetquote:
Da's ook wat ineens. Succes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Dus ik ga straks oppassen
Goeiemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Gg ventquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Oei, je kan lelijk vallen idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Oei, hopelijk valt het mee met je zoon en succes met oppassen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |