SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Oke, goed verhaal.quote:3 zeugjes(vrouwtjes) te koop
3maanden oud
Zitten buiten nu
Ik verkoop dit omdat
1. Interpunctie.quote:Te koop een 2 jarige Duitseherder teef met stamboom onze Luna is een hele lieve herder maar nog wel speels de reden dat ze hier weg moet is dat het niet samen gaat met onze pony's hier loopt ze los op het erf met de kippetjes en dat gaat wel goed ze heeft een hele mooie stamboom wilt u meer weten stuur dan even een berichtje
dat. kost. tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
2. Dit kan je toch wel trainen?
Oh ja, wat was ik denkende... tijd investeren in je huisdier en dat het niet gelijk met 1 dag trainen eruit gaatquote:
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
Ja, daar hoef je geen moeite voor te doen op Marktplaats.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je te speuren op zwakzinnigen.nl?
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die Duitse Herders van tegenwoordig hebben een glijbaan in plaats van een rugthe fuck
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugsquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
Ja echt triestquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt, ik keek van de week dit filmpje:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Waarom hebben ze van die doorgezakte achterpoten tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. Interpunctie.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom hebben franse buldogjes geen fatsoenlijke snuit meer of pugs
je ziet zelfs hier thai met pugs
Zou echt nooit zo'n hond kopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat bepaalde mensen dat mooi vinden.
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:44 schreef bitterbal het volgende:
al die andere mensen in die huisjes zijn zijn volgens mij infuencers ofzo. staan de hele dag voor de camera
Nou, met kippen gaat het wel goed.quote:
nee waar zou ik het over moeten hebben in hemelsnaamquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij doet geen hippe filmpjes vanuit je huisje? Snackfluencer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |