SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Die mannen neuken die ingezakte vrouwen op leeftijd wel alsof hun leven ervanaf hangt terwijl alle blanke mannen ze niet meer zien staan of ze ernstig vies en onaantrekkelijk vinden, knap van ze wel.
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het beetje leven leek net bijna afgelopen toen ik me verslikte in een snackje
Maar verder niks te klagen
Alleen een reeks fok postsquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?en was het nog een beetje een leuke film?
Zo ver was het nog niet, maar ik heb wel een leuke film opgezetquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?en was het nog een beetje een leuke film?
Zeker in Gambia? Dat land staat daar ondertussen best bekend omquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.
Welke?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo ver was het nog niet, maar ik heb wel een leuke film opgezet
Mag k niet zeggen, is illegaalquote:
Hmmmm, jammer weerquote:
Probleem is alleen dat die nog een half uur duurt en ik nu al in slaap valquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm, jammer weermaakt me alleen nog maar nog nieuwsgieriger
![]()
Tis maar een film hè? Morgen weer een dag tochquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die nog een half uur duurt en ik nu al in slaap val
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.
Misschien past de anaconda beter in een beetje uitgelubberde preutquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.
Merkel zei niet voor niets wat jaartjes terug "wir schaffen das " en welkom alle bootvluchtelingen uit Afrika en omstrekenquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.
Dit weet ik wel zeker maar probeer dan maar eens niet aan de snor van je tante of je moeder in bikini te denken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien past de anaconda beter in een beetje uitgelubberde preut
Klopt, maar ik wil hem wel af maken. Wat is planning voor morgen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tis maar een film hè? Morgen weer een dag toch
Terrasje en uit eten 's avondsquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil hem wel af maken. Wat is planning voor morgen?
Mannen worden aantrekkelijker naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:53 schreef -Shii- het volgende:
En al die mannen van dezelfde leeftijd zijn hunks ofzo?
Ja sommigen wel ja. Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen worden aantrekkelijker naarmate ze ouder worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |