Oh ik dacht voor onder je jas of truiquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
Als je smorgens begint en het nog wat koud is voor korten mouwen.
zodra het warm genoeg is duw je ze in je zak
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..
Dus die liepen in een soort gestrekte draf in de pauze en ik had zoiets van; ja ik zie jullie daar wel.
Waar ik nu werk zijn ze allemaal wat relaxter en niet zo groot
Welkom in Engeland.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toch nog opmerkelijk veel mensen buiten![]()
AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE WEG
Hoepel toch op, tante Toos.
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?
Ik ga zo fish and chips halen in dat gevalquote:
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzijquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Het valse chihuahua effect.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Waarschijnlijk komt dat omdat jij de pas er flink in hebt zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzij
Meer resting bitch face ...quote:
nee nee, dit is vervanging voor een jasquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor onder je jas of trui
hmm, misschien nog een koffie makenquote:
Ja maar als mensen naar beneden kijken wat er staat te piepen, te springen en te krijsen kijken ze tegen je kruintje aan.quote:
Lekker is dat he.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.
Oh, ik ben best aanwezig hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als mensen naar beneden kijken wat er staat te piepen, te springen en te krijsen kijken ze tegen je kruintje aan.
Zo stil gaan staan met een verstoorde flight or flight reacitequote:Op zaterdag 23 april 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat jij de pas er flink in hebt zitten.
Ik loop wat langzamer en als mensen niet aan de kant gaan, dan ga ik gewoon stil staan, want zo'n persoon ben ik gewoon
Je bent in Thailand, waarom eet je geen Thais?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga voor pasta.
Het is heet vandaag man man man
quote:
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo stil gaan staan met een verstoorde flight or flight reacite
[ afbeelding ]
Hahaha ik heb ook standaard zo'n gezicht van moet dit en blijf weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek op m'n vorige werk gewoon altijd zo, want anders begon die vieze directeur weer tegen me te praten.
Echt priceless hoe hij dan elke keer weer schrikt en bedenkt: oh ja het is ochtend, niet tegen praten
Ooit moet ze je nog een keertje halen voor de winkel dicht gaat ofzo haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een gevulde koek
En dat is de schuld van @:Ama
Die maakt dan wel indrukquote:
Ja idd! Anders jaag je wel iedereen weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha ik heb ook standaard zo'n gezicht van moet dit en blijf weg.Gelukkig weten de mensen die me kennen dat ik het niet meen.
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koekenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit moet ze je nog een keertje halen voor de winkel dicht gaat ofzo haha.
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent in Thailand, waarom eet je geen Thais?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |