Wiebel Kirbyquote:
meen je nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wiebel Kirby![]()
Lang geduurd voordat ik doorhad dat het Kirby is
Jawelquote:
haha wowquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:28 schreef engine het volgende:
[..]
JawelVandaag zag ik het ineens. Heb de nieuwe Kirby game al uitgespeeld en ook toen de link niet gelegd.
Ja maar het is "because they are big"quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar het is "because they are big"
Wajoooooquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wajooooo![]()
![]()
![]()
Dacht even dat ik het verkeerd hoorde haha.
Het werkt wel. Ik mag haar ineens wel een stukje meerquote:
Ja dat is beetje jammerquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
nu moet ze niet hoi tegen iedereen zeggen natuurlijk
hahahaha schept toch een band hequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ik mag haar ineens wel een stukje meer
zoiets als dit volgen. het is opzich niet super ingewikkeld. waar ze in de video sources toevoegen deed ik dan een webrowser window als source. zodat hij enkel de browser streamt en niet je hele desktop. maar gewoon even mee prutsen joh, en in het begin even zorgen dat je geen persoonlijke dingen op je stream kan krijgen. tijdens het proberen voor de zekerheid zegmaar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:45 schreef engine het volgende:
Morgen heeft q-dance x-qlusive phuture noize. Zal proberen of ik dat kan streamen op twitch maar nog nooit gedaan dus even kijken hoe dat werkt.
Ik zal morgen even kijken. Het is niet zo dat ik mega onhandig ben met dit soort dingen maar ik gebruik de laptop van werk en daar kan gewoon niet alles mee. Veel dingen heb ik niet de rechten voor...als ik iets moet installeren gaat het waarschijnlijk al niet lukken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zoiets als dit volgen. het is opzich niet super ingewikkeld. waar ze in de video sources toevoegen deed ik dan een webrowser window als source. zodat hij enkel de browser streamt en niet je hele desktop. maar gewoon even mee prutsen joh, en in het begin even zorgen dat je geen persoonlijke dingen op je stream kan krijgen.
dan hoef je het al niet te proberen denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken. Het is niet zo dat ik mega onhandig ben met dit soort dingen maar ik gebruik de laptop van werk en daar kan gewoon niet alles mee. Veel dingen heb ik niet de rechten voor...als ik iets moet installeren gaat het waarschijnlijk al niet lukken.
Owquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan hoef je het al niet te proberen denk ik
Ja en ik heb zo'n vermoeden dat het geen goedgekeurd programma isquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
obs moet je namelijk wel installeren
zat al te kijken of ik iets van een plugin voor chrome kon vindenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:57 schreef engine het volgende:
Gyazo gebruik ik bijv. als plugin in chrome. Dat gaat wel maar het programma installeren op de laptop lukt niet.
Maar nee dus?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zat al te kijken of ik iets van een plugin voor chrome kon vinden
Ja best wel. Dit is geen frenchcorequote:
Die heb ik gedownload maar ik zie nergens een .exe ofzo in die folder. Geen idee wat ik er mee moet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
er is wel een obs versie zonder installer. die levert gewoon alle bestanden in een zipje. je hebt kans dat die wel werkt![]()
dus op de download pagina https://obsproject.com/download kiezen voor Download zip
Ja ben er mee bezig nuquote:
Programma wel opgestart nuquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat het werkt![]()
dan hebben we morgen party op je twitch
Neequote:Op vrijdag 22 april 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je die wizard gevolgd en je stream key toegevoegd?
Noob hierquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
die key is eigenlijk stap 1, zonder key kun je nooit streamen
Ohja inmiddels ook weer weg geklikt dus sowieso offline.quote:
Ja kan best zijn hoorquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:37 schreef Schakeltopia het volgende:
als je net online was op twitch, en je zag alleen niets maar twitch zag je wel als online, is het enige wat je moet doen een source toevoegen door op het plusje te kiezen, window capture en dan je browser window kiezen.
Omtka gaat ook steeds harder wiebelenquote:
Zequote:Op vrijdag 22 april 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ze wiebelen gezellig mee zullen we maar zeggen![]()
Zelf ook gewoon even kijken hoe ze bouncenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ik denk ik zal kijken hoe het met mijn bestelling uit sjina gaat.
ding is dus van sjina naar belgie gevlogen, en zit nu bij een pools postorder bedrijf![]()
8 april verstuurdquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Al lang niks meer uit China besteld. Hoe lang duurt dat tegenwoordig? Eerst was 6 weken ofzo best normaal.
Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ja zij wat dat het scoort....maar is ook niet haar schuld dat het makkelijk scoort.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
mja ik begin mij er wat aan te storen hoe gek het ook is
klopt helemaal waarquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ja zij wat dat het scoort....maar is ook niet haar schuld dat het makkelijk scoort.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
8 april verstuurd
11 april in luik belgie
19 april aangekomen in polen
Net als colaway die iedere dag in strakke pakjes staat te draaien. Ze legt het er wat minder dik bovenop maar het is eigenlijk hetzelfde. Ze heeft er wel haar baan van kunnen maken....ja waarom niet denk ik dan. Schijnbaar is er genoeg interesse.quote:
Jaaa lekkerquote:
zeker als ik zulke jopen had deed ik hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Net als colaway die iedere dag in strakke pakjes staat te draaien. Ze legt het er wat minder dik bovenop maar het is eigenlijk hetzelfde. Ze heeft er wel haar baan van kunnen maken....ja waarom niet denk ik dan. Schijnbaar is er genoeg interesse.
Ja dr peacockquote:
Jup hier ookquote:
Bam bam bamquote:
Zit ze aan knopjes ja? Niet gezienquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ze draait wel aan knopjes maar ik heb het gevoel alsof ze echt helemaal geen reet doet![]()
Het is vooral liedjes aan elkaar mixen maar ze doet het niet slechtquote:
quote:
quote:
Dan ben je een echte DJquote:
Ivex moet tieten groeienquote:
Ik wiebel richting bedquote:
slaaplekker kerel, ik maak het ook niet te laat meer.quote:
Jawel maar als ik dan op play klik begint ie te laden maar de video wordt niet gestart.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:32 schreef Schakeltopia het volgende:
dus je stream je browser op twitch, maar de video in je browser zie je niet op je twitch stream?
quote:
Euh ja. Tenminste als ik in de browser hetzelfde doe begint er een preview te lopen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
aha!is de stream uberhaupt al wel begonnen dan?
Ah even kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
pak voor de grap een oude stream, jij kunt die toch kijken met je abo?
waaahquote:
quote:
Ah dat hoor ik nu pas. Had het geluid heel zacht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:48 schreef Schakeltopia het volgende:
alsof er een dikke woei doorheen zit ofzo, hoorde laatst geluiden van de marsrover, daar lijkt het wat op
gofferdomme lekker bezigquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:50 schreef engine het volgende:
Volgens mij ging het ook het geluid van twitch erdoorheen streamen
Dank voor de hulpquote:
Dat is het geluid wat op die stream loopt. Denk q-dance radio inderdaad.quote:
even kijken wat er gebeurd als ik de stream mute en geluid van twitch voor mezelf aan zet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen we die kwaliteit nog omhoog krikken van het geluid
Was bij advanced audio settings wat aan het klikken maar kunt daar ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
zeker, welke audio settings heb je staan dan?
meer bij de stream settings oidquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Was bij advanced audio settings wat aan het klikken maar kunt daar ook niet zoveel.
Ja dat is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie eigenlijk constant dit
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat is veel makkelijker. Ik gebruik normaal de tv als tweede scherm via de chromecast.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:11 schreef Schakeltopia het volgende:
aah is dat het, dat zou kunnen inderdaad. ik deed hem op m'n laptop scherm draaien in fullscreen en deed andere dingen op m'n externe scherm
ah ja juist, hiervoor zal een chromecast niet werken denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is veel makkelijker. Ik gebruik normaal de tv als tweede scherm via de chromecast.
Even een hdmi kabel zoekenquote:
volgens mij hebben ze die wel liggen jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:15 schreef engine het volgende:
Zouden ze dat bij de action hebben van een paar meter? Moet zo toch nog even het dorp in.
Moet wel metertje of vijf zijn. Ben nu even testen met een kortere kabel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die wel liggen ja
gister nog wasmiddel gehaald en wc dingetje en anti mieren spulquote:
oke geluidi s nu wel wegquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet wel metertje of vijf zijn. Ben nu even testen met een kortere kabel.
Lekker goedkoopquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gister nog wasmiddel gehaald en wc dingetje en anti mieren spul
Ja nu loopt het geluid naar de tvquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:18 schreef Schakeltopia het volgende:
beeld werkt perfect, maar geluid is nu weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |