Haha, voornamelijk mama en die&dat met zijn wijsvingerquote:Op maandag 25 april 2022 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk leuk.
Kan ie al een woordje zeggen? Hopelijk Feyenoord.
Zou kunnen dat dat @SCH is jaquote:Op maandag 25 april 2022 12:29 schreef Jeroboam het volgende:
Is dit een oude (bekende) Fokker die klappen heeft gehad? https://twitter.com/HielkeSCH
Hielke is wel een goede naam voor een Heerenveen supporter.quote:Op maandag 25 april 2022 12:29 schreef Jeroboam het volgende:
Is dit een oude (bekende) Fokker die klappen heeft gehad? https://twitter.com/HielkeSCH
Piebequote:Op maandag 25 april 2022 12:40 schreef MC-M het volgende:
[..]
Hielke is wel een goede naam voor een Heerenveen supporter.
We zullen het nooit weten ja laatste bezoek: 4404 dagen, 20 uur geleden.quote:Op maandag 25 april 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen dat dat @:sch is ja
Maar het zou ook kunnen van niet!
zo heet hij nietquote:Op maandag 25 april 2022 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou kunnen dat dat @:sch is ja
Maar het zou ook kunnen van niet!
Jij bent ook zoek naar stadions waar ze geen coke gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2022 12:57 schreef Caland het volgende:
Heerenveen was een jaar of 7 geleden echt een leuke wedstrijd om naartoe te gaan. Helaas hebben die nu ook een groepje Bauke's die van cocaine houden.
Jij bent net zo'n ransaap als @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 25 april 2022 13:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ben eigenlijk wel enigszins onder de indruk. Lunch ze allemaal!
wijzijnvoetbal.nl is dood. @tong80quote:Op maandag 25 april 2022 12:55 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten ja laatste bezoek: 4404 dagen, 20 uur geleden.
Daar heeft hij al jaren een ban (lol)quote:Op maandag 25 april 2022 13:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wijzijnvoetbal.nl is dood. @:tong80
is daar 'even' unbanned geweest maar de deksel ging al snel weer op de pot.quote:
Lekker fokken op je vakantie laatste bezoek: 2 uur, 57 minuten geleden.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch is met vakantie (zie Twitter)
Ik moest enorm lachen om die foto, met zijn spijkerbroek en rare schoenen op zo'n strandbedje terwijl iedereen daar in zwembroek ligt.quote:Op maandag 25 april 2022 13:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch is met vakantie (zie Twitter)
Dit doet mij denken aan @Mkrabbyquote:Op maandag 25 april 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft vast ook zo'n zonnebril op:
[ afbeelding ]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @Scrummie spreektquote:Op maandag 25 april 2022 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
Hey ik ben niet meer geblokkeerd door ZKA.
Dit lijkt mij zeer onverstandig.quote:Op maandag 25 april 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @:scrummie spreekt
Ik laat @Scrummie met rust.quote:Op maandag 25 april 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet bij al je getroll te vermelden dat je namens @:scrummie spreekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |