Volgens mij ook rond die periode. Als je moet revalideren van een knieoperatie is het wel handig als je op krukken kunt lopen maar dat lukt volgens mij nu nog niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden dan?
Ik voel mn voet af en toe ook nog en ben al vanaf november uit t gips
Nooit gedacht dat dat zolang kon duren.
Nee wel bijna door tal van andere voertuigen die hem er nog even voorgooienquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je geschept door een streekbus?
quote:wie een nieuw matras nodig heeft, kan het best kiezen voor een tweedehands matras
https://nos.nl/artikel/24(...)bloempot-of-e-reader
Ik vermoed dat dat vies tegenvalt mensen. Als ik zie hoeveel groente en zaagsel ik verbruik met die cavia's.quote:Zo hebben kleine huisdieren als konijnen en vissen tot wel 50 procent minder effect op het klimaat dan honden.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
Ben voor het eerst in een Dirk geweest, dat is een beetje alsof je in een tijdscapsule naar de jaren '90 binnenstapt
Dirk is wel goedkoop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
Ben voor het eerst in een Dirk geweest, dat is een beetje alsof je in een tijdscapsule naar de jaren '90 binnenstapt
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb de 'sport' modus op de space star ontdekt, nu binnen de 15 seconden aan de 100
gewoon zigg0 links laten liggen danquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
En nu moet ik een nieuw ww aanmaken maar komt die mail niet.
Ik wil weekend
Ze hadden de kwark en magnums goedkoop nu, in de winkel stond er natuurlijk nog maar 1 bakje kwark en de magnums die ik wilde waren al opquote:
Caafs op biomassaquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat vies tegenvalt mensen. Als ik zie hoeveel groente en zaagsel ik verbruik met die cavia's.
Jumbo heeft ook magnums in de aanbieding tot 17 mei.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden de kwark en magnums goedkoop nu, in de winkel stond er natuurlijk nog maar 1 bakje kwark en de magnums die ik wilde waren al op
Eet Muis weer normaal?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat vies tegenvalt mensen. Als ik zie hoeveel groente en zaagsel ik verbruik met die cavia's.
Bij de Dirk waren ze maar 1,99 per doosquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo heeft ook magnums in de aanbieding tot 17 mei.
Grafcaviaquote:
Ja heb nog getwijfeld of ik heen zou gaan. Kan maandag ook nog wel, misschien is er dan nieuwe voorraad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Dirk waren ze maar 1,99 per doos
Ze probeert het in elk geval. A for effort.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grafcavia
Nee, maar jammer zeg.
Ahhhhww, dat is wel zo zielig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze probeert het in elk geval. A for effort.
quote:
Ja ik voer haar wel bij, ze blijft ook op gewicht nu, ze is niet heel veel afgevallen. Maar het is alsof ze niets lust. Dan komt ze fluitend aangerend van HONGERRRR en hoeft ze de spinazie niet. DE SPINAZIE.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhhww, dat is wel zo zielig.
Voer je bij met tarwegras?
Ik vermoed Marsh van bumblefeet, dat is ook zo genieten...
quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik voer haar wel bij, ze blijft ook op gewicht nu, ze is niet heel veel afgevallen. Maar het is alsof ze niets lust. Dan komt ze fluitend aangerend van HONGERRRR en hoeft ze de spinazie niet. DE SPINAZIE.
Daarom. Ik weet niet wat ik haar moet geven, het is alsof haar smaak en geur zijn aangetast.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Normaal zijn het kirby's dan..
Heb je al gras geprobeerd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom. Ik weet niet wat ik haar moet geven, het is alsof haar smaak en geur zijn aangetast.
Cavia met corona
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al gras geprobeerd?
Van dat kattengras mogen ze ook.
Oh, bijzonder!quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.
Wij doen ook maar alsofquote:
peruaanse panfluit muziek opzettenquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ze niet gewend dus dierenarts raadde af om daar veel van te geven.
Ja, maar voorjaarsgras heeft iets met eiwitten ofzo en dan raken die darmen weer van de leg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bijzonder!
Van gras slijten de tanden toch heel goed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |