Ik zou zeggen, zoek maar 😉quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:15 schreef soapie het volgende:
Zal wel ergens bij het Sweelinckplein zijn...
Yep, dat is ‘m👍quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als rozijnen staan te wellen, terwijl het recept krenten vermeld,
hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou zweren dat dit de Frankenslag was, maar kan hem nog niet vinden 🤣quote:
Ik dacht ook daar in die buurt... Heb m ook nog niet!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:28 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat dit de Frankenslag was, maar kan hem nog niet vinden 🤣
Volgens mij is de straat daar niet zo breed.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:06 schreef soapie het volgende:
Of is het dat smalle stukje van de Beeklaan??
Een hint zou leuk zijn...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
Volgens mij is de straat daar niet zo breed.
Helemaal mee eens @Gretsch, kun je ons een hint doen?quote:
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:27 schreef Gretsch het volgende:
[..]
Hartstikke goed! Kan je zelf even de punten doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Wormerveerstraatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:31 schreef 4-elements het volgende:
Een hint dan maar? Straat ligt ten westen van de lijn Moerweg, De La Reyweg, Beeklaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Jazeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als rozijnen staan te wellen, terwijl het recept krenten vermeld,
quote:
Murray Walker
Inderdaad is dit de juiste straat.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:32 schreef 4-elements het volgende:
Had daar al in de buurt gezocht, maar blijkbaar zag ik toen de Mahatma Gandhistraat over het hoofd.
Rudolf van Brammenstraatquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:30 schreef 4-elements het volgende:
De huizen zijn een stuk nieuwer dan de wijk.
quote:
Murray Walker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |