Ja,ga nooit met je vriendin naar Llorett de mar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 03:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee dat snap ikhad je nog iets aan je vakantie?
Ah:P ja staat ook niet op mijn lijst van bestemmingenquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ga nooit met je vriendin naar Llorett de mar.
Zou ik ook doen, slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2022 03:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah:P ja staat ook niet op mijn lijst van bestemmingen![]()
ik ga nog even snurken
Daarna was het ook uit.quote:
Al slangen gezien?quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:13 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier vlakbij thaise koeien en die kunnen heel hard loeien
neequote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:18 schreef bitterbal het volgende:
er zitten hier ook lemurs. van die spookachtige diertjes maar die zijn ook meester in zich verstoppen.
Wel een skatsjesquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:27 schreef bitterbal het volgende:
deze
[ afbeelding ]
zijn helaas ook een toeristische attractie net zoals die verdoofde tijgers
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hmmmm hmmmmm
Wattenschijfje is dan ook om op te eten
SPOILER: Do you want fries with that?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:32 schreef Nine. het volgende:
[..]SPOILER: Do you want fries with that?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Plaagt ze je?quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:33 schreef bitterbal het volgende:
normaal plaats je nog bitterballen @:Nine
nachtdiertje, tis hier ook nog nacht, ik ga nog een dutje proberen te doenquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:27 schreef bitterbal het volgende:
deze
[ afbeelding ]
zijn helaas ook een toeristische attractie net zoals die verdoofde tijgers
quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:33 schreef bitterbal het volgende:
normaal plaats je nog bitterballen @:Nine
omnomnnomquote:Op vrijdag 22 april 2022 05:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, hij pakte de laatste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |