abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204514432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:45 schreef Duiveltja het volgende:

[..]Het is natuurlijk van de zotte dat deze nichten niet gewoon thuis afspreken, maar soms op plekken komen waar bv ook kinderen kunnen komen.
Ach hou toch op met dat kinderen gejank. Dit valt echt onder het kopje van die Facebook tutholas die constant lopen te huilen over de wolf en dat ze ooit eens een kind gaan opeten.
Homo-ontmoetingsplaatsen zijn 9 van de 10 keer uit het zicht van de "normale" wereld. Die mannen staan echt niet open en bloot op een parkeerplaats bij de McDonalds andere mannen te swaffelen. En het gebeurt ook vaak nog eens als het donker is.
pi_204514469
Verschrikkelijk. En de rol van COC is ook weer discutabel. Eerst willen ze geen conclusies trekken over het misdrijf, om vervolgens te zeggen dat er wel extra politie moet komen omtrent LGBTQ+.
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:39:51 #53
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204522082
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 07:34 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Mensen kunnen in jouw belevingswereld niet leren en zich aanpassen in de loop der tijd zeker? Ok, autist.
Als het betekent dat ik nooit in mijn leven de drang heb gehad om met een groepje iemand in elkaar te slaan en zijn spullen te stelen, dan ben ik er trots op om autist te zijn. Achterlijke idioot.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zaterdag 23 april 2022 @ 22:41:37 #54
Why is all the rum gone?
pi_204522110
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 06:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou, nee. Ik vertel hier dat ik vroeger met zwakzinnige asociale randdebielen om ging.
Oh, sorry. Je bent alleen maar een zwakkeling die achter anderen aanliep. Nee, dat maakt het al beter. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204522459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Oh, sorry. Je bent alleen maar een zwakkeling die achter anderen aanliep. Nee, dat maakt het al beter. :')
aanLIEP, dat betekent dat hij het momenteel niet meer doet. Inzicht krijgen en je gedrag aanpassen zal wel iets vreemds zijn bij jou.

Trouwens, iemand op een Forum de grond in boren om iets wat hij heeeel vroeger gedaan heeft? Best joh :')
Nergens word er gesteld dat hij er trots op terugkijkt.

Keyboard Warrior :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:12:00 #56
Why is all the rum gone?
pi_204522481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:09 schreef Het_Bokje het volgende:

aanLIEP, dat betekent dat hij het momenteel niet meer doet. Inzicht krijgen en je gedrag aanpassen zal wel iets vreemds zijn bij jou.
En dat maakt het goed dat hij vroeger met een groep eenlingen in elkaar sloeg? What the fuck is wrong with you? Jij hebt dat zeker ook gedaan en probeert dat nu goed te praten?
pi_204522501
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
En dat maakt het goed dat hij vroeger met een groep mensen in elkaar sloeg? What the fuck is wrong with you? Jij hebt dat zeker ook gedaan en probeert dat nu goed te praten?
Nee, dat maakt het niet goed, waarom trek jij die conclusie?
Waar staat dat ik zijn oude acties goedkeur?

Altijd dat direct in het extreme trekken, kotsmisselijk word ik ervan. Nuance? Nee joh gekkie!

"What the fuck is wrong with you?" Zo zo, Engels. Nou nou!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:15:28 #58
Why is all the rum gone?
pi_204522515
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:14 schreef Het_Bokje het volgende:

Nee, dat maakt het niet goed, waarom trek jij die conclusie?
Waar staat dat ik zijn oude acties goedkeur?

Als jij niet begrijpt dat je dat doet, dan kunnen we nu ophouden.

Lator. :W
pi_204522562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als jij niet begrijpt dat je dat doet, dan kunnen we nu ophouden.

Lator. :W
Ok, ik begrijp het niet. Laat de uitleg maar zitten.
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:23:30 #60
Why is all the rum gone?
pi_204522600
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:14 schreef Het_Bokje het volgende:

Altijd dat direct in het extreme trekken, kotsmisselijk word ik ervan. Nuance? Nee joh gekkie!

Moet je vragen aan die vermoorde man, hoe genuanceerd hij het vond.

Oh, wacht....

Maar die jongens die dat gedaan hebben, zullen vast later tot nieuwe inzichten komen.

Ga jij even een kopje thee met ze drinken?
pi_204522671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Moet je vragen aan die vermoorde man, hoe genuanceerd hij het vond.
Gebrek aan nuance ging over jouw reactie op mijn 'verdediging'.
Dit nieuwsbericht gaat over een misdaad. Een User zegt dat hij VROEGER ook zoiets gedaan heeft, zonder erover te pochen. Beetje whataboutisme niet? :D

Oh, wacht....

Maar die jongens die dat gedaan hebben, zullen vast later tot nieuwe inzichten komen.
Weet ik veel? Niet iedereen is hetzelfde.

Ga jij even een kopje thee met ze drinken?
Met de User die toegaf VROEGER stout geweest te zijn wil ik best een bakkie doen hoor.
Wat zijn dit voor een niet geheel relevante opmerkingen?
  zaterdag 23 april 2022 @ 23:55:38 #62
Why is all the rum gone?
pi_204522969
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:31 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Wat zijn dit voor een niet geheel relevante opmerkingen?
Jij begint toch over nuance en nieuwe inzichten? Nu is dat niet meer relevant?
pi_204523019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 23:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij begint toch over nuance en nieuwe inzichten? Nu is dat niet meer relevant?
De user die toegaf vroeger stout geweest is tot nieuw inzicht gekomen. Daar ging het om. Of de gasten uit dit nieuwsbericht dat ook gaan krijgen? Geen idee natuurlijk.

En mijn mening betreffende het gebrek aan nuance van jou ging over deze opmerking van je: "Jij hebt dat zeker ook gedaan en probeert dat nu goed te praten?" <-- wat is dit nou weer voor conclusie?

Weltrusten.
  zondag 24 april 2022 @ 00:06:31 #64
Why is all the rum gone?
pi_204523056
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:02 schreef Het_Bokje het volgende:

De user die toegaf vroeger stout geweest is tot nieuw inzicht gekomen. Daar ging het om.
En hoe is dat relevant voor degene die hij in elkaar heeft geslagen? Hoe is dat relevant voor degene die nu is overleden?

Ik vind trouwens het gebruik van het woord 'stout' volledig misplaatst. Het moet zijn crimineel of geweldaddig.
pi_204523093
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
En hoe is dat relevant voor degene die hij in elkaar heeft geslagen? Hoe is dat relevant voor degene die nu is overleden?
Niet natuurlijk, het kwaad is al geschiedt. Maar jij vind iemand NOG STEEDS een mongool omdat ie vroeger iets fouts gedaan heeft, want enigszins gerelateerd was aan de misdaad uit t nieuwbericht. Het oude misdrijf heeft geen fuk te maken met de nieuwe. (wel zelfde type, maar de stoute user heeft geen reet met de nieuwe slachtoffers te maken natuurlijk.)
  zondag 24 april 2022 @ 00:12:58 #66
Why is all the rum gone?
pi_204523112
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Niet natuurlijk, het kwaad is al geschiedt. Maar jij vind iemand NOG STEEDS een mongool omdat ie vroeger iets fouts gedaan heeft, want enigszins gerelateerd was aan de misdaad uit t nieuwbericht. Het oude misdrijf heeft geen fuk te maken met de nieuwe.
En terecht. We hebben het hier niet over de plantjes bij de buurvrouw uit de tuin trekken, maar iemand in elkaar slaan met een groep. Het is geen kattekwaad, het is niet stout, het is geweldadig, crimineel gedrag. Dat het uberhaupt ooit in je leven in je opkomt om zoiets te doen, betekent dat er echt iets mis met je is.

Maar ga jij lekker nuanceren. 8)7
pi_204523163
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
En terecht. We hebben het hier niet over de plantjes bij de buurvrouw uit de tuin trekken, maar iemand in elkaar slaan met een groep. Het is geen kattekwaad, het is niet stout, het is geweldadig, crimineel gedrag. Dat het uberhaupt ooit in je leven in je opkomt om zoiets te doen, betekent dat er echt iets mis met je is.

Nee nee, ik 'nuanceer' het misdrijf niet. Ik uitte kritiek op jouw gebrek aan nuance. Ik kan me voorstellen dat iemand die een misdrijf gepleegd heeft, tot inzicht kan komen. En jouw reactie daarop: "Jij hebt dat zeker ook gedaan en probeert dat nu goed te praten" WATTE??? Mooie aanname man!

Succes met je nuance
  zondag 24 april 2022 @ 00:21:33 #68
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204523200
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik voel me best wel oud nu ik me realiseer dat we Street Fighter en Mortal Kombat naspeelden op straat.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 24 april 2022 @ 00:30:41 #69
Why is all the rum gone?
pi_204523306
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:26 schreef Het_Bokje het volgende:

Ik ga potenrammen, aju!
That's not even remotely funny....

NWS / Man vermoord bij homo-ontmoetingsplek
pi_204523319
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 00:30 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
That's not even remotely funny....

NWS / Man vermoord bij homo-ontmoetingsplek
Oh! Hier was ik nog niet van op de hoogte! :')

TL:DR Gewoon geen poten rammen (tenzij van achter)
  maandag 17 oktober 2022 @ 16:21:22 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206353570
quote:
Verdachte Jent S. bekent, doorbraak in onderzoek naar duinmoord Egmond

HAARLEM - Er is een doorbraak in het onderzoek naar de dood van de 56-jarige Alkmaarder Peter Langenberg in de duinen van Egmond aan Zee. Verdachte Jent S. (30) uit Egmond aan Zee, opgepakt nadat het levenloze lichaam van Langenberg op 17 april nabij een homo-ontmoetingsplaats was gevonden, heeft een bekentenis afgelegd.

Dat maakte de officier van justitie maandag bekend tijdens de tweede pro-formazitting in de rechtbank van Haarlem.

Volgens de officier van justitie heeft S. bekend het geweld te hebben uitgeoefend waaraan Langenberg is overleden. Eerder bleek al uit de aanklacht dat Langenberg mogelijk met een hard voorwerp is geslagen; ook zijn er sporen van verwurging in zijn hals aangetroffen.

Geliefde ober
Over een motief en de omstandigheden is niets bekendgemaakt. Op de publieke tribune waren veel familieleden en vrienden van de geliefde Alkmaarse ober aanwezig. Zij waren al geïnformeerd over het feit dat er eindelijk meer duidelijkheid zou komen over wat het slachtoffer is overkomen.

Peter Langenberg werd op 17 april levenloos en zonder kleren gevonden door passanten nabij een homo-ontmoetingsplaats ten noorden van Egmond aan Zee, de woonplaats van de verdachte. Het motief voor de moord op Langenberg, die openlijk homoseksueel was, is ook na deze zitting nog steeds onduidelijk.

Jent S., die al een strafblad heeft, werd op 22 april in zijn woning door een arrestatieteam van de politie in de boeien geslagen. Daarbij werden ook meerdere auto’s in beslag genomen. Na zijn arrestatie heeft hij lang gezwegen.

Bus
Langenberg ging die fatale zondag met de bus van Alkmaar naar Egmond aan Zee. Zijn in eerste instantie verdwenen telefoon is door eerlijke vinders afgegeven in een boekhandel in Egmond.

Lotna Kleczewski, de advocate van S., wilde geen toelichting geven over de reden waarom haar cliënt nu alsnog heeft bekend.

’Vlaag van verstandsverbijstering’
Advocate Wendy van Egmond, die de nabestaanden bijstaat, beaamt dat de familieleden van Peter Langenberg voor de zitting door justitie waren geïnformeerd: „Dat is op een nette manier gebeurd. Ik kan nou niet zeggen dat er sprake is van grote opluchting bij de nabestaanden. Wél is het fijn dat er duidelijkheid is over wie verantwoordelijk is voor de dood van hun geliefde. Naar wij begrepen hebben zou de verdachte in een vlaag van verstandsverbijstering gehandeld kunnen hebben, maar dat zal nog uit verder onderzoek moeten blijken.”

https://www.telegraaf.nl/(...)aar-duinmoord-egmond
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206354855
^ Jent... welk toverland komt die gast?
  Spellchecker maandag 27 maart 2023 @ 21:10:21 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208560806
Verdachte van duinmoord Jent S. blijkt ook verdachte in twee andere geweldszaken
quote:
De 30-jarige Jent S. uit Egmond aan Zee, die vorig jaar de 56-jarige Peter Langenberg ombracht, is ook verdachte in twee andere geweldszaken. Dat bleek maandag in Alkmaar tijdens een inleidende zitting tegen S.

In oktober bekende S. dat hij op 17 april vorig jaar Langenberg met veel geweld bij een homo-ontmoetingsplaats in de Egmondse duinen heeft gedood.

S., die al een strafblad heeft, werd een paar dagen nadat het ontzielde lichaam van Langenberg naakt in de duinen was gevonden, in Egmond aangehouden. Uit het onderzoek is gebleken dat S. seks had met het slachtoffer voordat hij met een hard voorwerp werd bewerkt en mogelijk door verwurging is gestikt.

Al eerder maakte het Openbaar Ministerie bekend dat S. voor een tweede seksdelict met geweld wordt vervolgd. Dat gaat om een zaak die speelde in Alkmaar in februari vorig jaar. Daar komt nu een derde zaak bij uit 2020, hierbij zou S. iemand hebben mishandeld in Noord-Scharwoude.

Seksualiteit
Jent S. was maandag niet bij de zitting, nabestaanden waren wel aanwezig. Hij wordt momenteel onderzocht in het Pieter Baan Centrum omdat hij – aldus het OM eerder – „geen openheid geeft over zijn seksualiteit.” Met name op het punt van zijn seksualiteit in combinatie met zijn agressieprobleem hoopt het OM meer duidelijkheid te krijgen van de psychiaters van het Pieter Baan Centrum.

Wat betreft het doden van Peter Langenberg vervolgt justitie hem niet langer voor moord maar voor doodslag, wat er op wijst dat S. in een opwelling heeft gehandeld.
pi_208561994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 17:33 schreef roos94 het volgende:
Is sirdinalot nog recent gezien op fok?
Als ik 56 jaar oud was geweest had ik toch allang een koophuis gehad
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208562067
Waarom lijkt het toch altijd alsof homosexuelen alleen maar uit zijn op pikken, neuken en hun kontje gevuld krijgen?
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')