Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.quote:
Ik zeg het vooral over ettolientjequote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Dit verbaasd niemand.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zeg het vooral over ettolientje
Ik vond het vandaag verrassend meevallen en gezellig.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Paar uurtjes op kantoor met andere mensen en je kunt me opvegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar ik mag niet jokkenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan hier niet serieus op reageren als iemand dit over zichzelf zegt sorry.
Ik wil zulke mensen echt rammen, maar dan besef ik weer dat ik dat zielig vind voor de schoen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed vanmiddag achter een kut die overduidelijk meer met haar mascara bezig was dan met de weg. Genieten. 30 rijden waar het 50 is en steeds remmen om niks, om vervolgens voor het stoplicht bijna op haar voorligger te klappen.
Ja vind je het gekquote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en dan zegt zij dat ik normaal moet doen gek
Haha kut voor je.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom.
Zo de laptop maar weer aanslingeren. Beetje werken nog
Ik vind het wel lief van ettokrokettoquote:
Volgens mij is hij echt een enorme slijmbal.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van ettokroketto
Ach ja. Eigen keuze.quote:
Vanmiddag 2 uur getraind. Dus dan moet ik nu nog maar wat doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |