Duur geintje als ik dat elke dag weer moet doen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon alles weggooien en nieuw kopen
Plastic bordjes enzoquote:Op donderdag 21 april 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Duur geintje als ik dat elke dag weer moet doen.
Moet toch beetje aan het milieu denken.quote:
Pff de tijd van vliegen en vliegjes breekt weer aan dus beter bijhouden toch.quote:
Ja dat is altijd stomquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon uit de pan eten scheelt een berg afwas
Heb geen pan gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon uit de pan eten scheelt een berg afwas
Dan kan je ook nooit veel afwas hebben.quote:
Klopt. 2 glazen, beetje bestek, 1 bord en een bakje van de Chinees.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kan je ook nooit veel afwas hebben.
Ik ben best lui met afwassen, maar ik heb nog nooit vliegjes vanuit de afwas gehad. Dan moet je het wel redelijk ranzig maken.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
Pff de tijd van vliegen en vliegjes breekt weer aan dus beter bijhouden toch.
Ja naja ik vind sowieso een leeg aanrecht wel fijn eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben best lui met afwassen, maar ik heb nog nooit vliegjes vanuit de afwas gehad. Dan moet je het wel redelijk ranzig maken.
Ja, is ook wel zo, maar ja, luiheid is ook belangrijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik vind sowieso een leeg aanrecht wel fijn eigenlijk.
Oink oink oinkquote:
Dat had ik laatst ook eventjes.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:37 schreef Recce het volgende:
Wat is dit voor onzin van Windows? Eerst had ik hier alleen weer!
[ afbeelding ]
Daarom bijhouden, is het minder werk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo, maar ja, luiheid is ook belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |