Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratiequote:
Ik heb een nieuwe, maar die bevalt nietquote:Op donderdag 21 april 2022 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik stond laatst ook op het punt een nieuwe rugzak te bestellen; maar die ik nu heb is voor wat ik op vakantie wil eigenlijk nog wel goed genoeg.
Plausibel.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratie
Wat scheelt eraan?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe, maar die bevalt niet
Hebben ze snel gedaan dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien hebben ze samen the batman gekeken en was dat de inspiratie
Het grote vak is zo nauw dat er amper iets inpastquote:
Ik vind een donkere vloer in een badkamer best mooi. Maar ik hou de rest liever wit.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja zo donker is het nog niet. Vooral de vloer. Er is wel een raam.
Tijdmachine gebouwd. Dit dat. Pollewop.quote:
Is die voor werk of voor ander gebruikquote:Op donderdag 21 april 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het grote vak is zo nauw dat er amper iets inpastTerwijl de rugzak in principe best groot is.
Vakanties en wandelingen.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijdmachine gebouwd. Dit dat. Pollewop.
[..]
Is die voor werk of voor ander gebruik
dat kan je ook met cavia´s doenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks weer met die autistensportvereniging iets doen. Een potje croquet (of een poging tot)...
Met een hele hoop gepiep erbij zeker.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
zacht tikje tegen de bips en dan door het poortje lopen
Laat de cavia moeders het maar niet horen. Dan doe je straks geen TYPTYPTYP meerquote:
WHIEEEEEEEPquote:
Gerrie maken?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Ama het volgende:
Nu komt het minst leuke gedeelte van eten.
Afwas?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:26 schreef Ama het volgende:
Nu komt het minst leuke gedeelte van eten.
In deze SC doen we alleen aan kroketquote:Op donderdag 21 april 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks weer met die autistensportvereniging iets doen. Een potje croquet (of een poging tot)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |