Een nieuwe, dus zo'n klein gebakje en niet zo'n familiebus zoals de oudequote:Op donderdag 21 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een nieuwere Spacestar of een wat oudere versie?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nieuwe, dus zo'n klein gebakje en niet zo'n familiebus zoals de oude
Zit gewoon in hetzelfde rijtje als de 107, Up, Alto, Picanto en zulks. In die klasse is het nog wel een van de beter uitziende modellen misschien.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die nieuwe lijkt op een mislukte kruising tussen een Peugot en een Audi 1
Ben je een dikkie dik geworden?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet echt weer wat vaker gaan sporten
Stuk voor stuk om te huilen, sorry als ik iemand beledig.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit gewoon in hetzelfde rijtje als de 107, Up, Alto, Picanto en zulks. In die klasse is het nog wel een van de beter uitziende modellen misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat nog niet. Maar sinds Corona is m’n conditie kwijt. Mag ook wel 5 kilo vanaf voordat ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je een dikkie dik geworden?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stuk voor stuk om te huilen, sorry als ik iemand beledig.Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Even bikinifit wordenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat nog niet. Maar sinds Corona is m’n conditie kwijt. Mag ook wel 5 kilo vanaf voordat ik op vakantie ga.
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn die
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over, het is nou niet dat ik normaal in zo'n gigantische auto rijdtquote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.
Ook met name het gedrag van andere weggebruikers als je in een kleinere auto rijdt
Ik denk ook dat het met de snelheid te maken heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik me ook een beetje over, het is nou niet dat ik normaal in zo'n gigantische auto rijdt
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien iemand die het helemaal beu is dat die me altijd rondjes ziet lopen?
Omdat de stoel naar voren doen voor de achterbank kut is.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de doelgroep zijn die autootjes tegenwoordig best prima, zit ook gewoon airco en cruisecontrol in bijvoorbeeld. Snap alleen nog steeds niet waarom alle auto's tegenwoordig allemaal 5-deurs moeten zijn, zeker met die kleine dingetjes moet je jezelf haast een tennisarm zwaaien om de deur überhaupt dicht te krijgen zo licht zijn die
Heb ik nooit last van in de budabolidequote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel compleet, maar ik weet niet of ik me er echt veilig in zou voelen.
Ook met name het gedrag van andere weggebruikers als je in een kleinere auto rijdt
Ja ja, net doen alsof je op vakantie bent hequote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagen
De budabolide is niet klein.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van in de budabolide
Met een speer?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch eerder bal die een uitgebreid alibi heeft verzonnen om op je te kunnen jagen
Allemaal smoke and mirrorsquote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ja, net doen alsof je op vakantie bent he
Zou zelfs voor haar doen wel erg omslachtig zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee gevechtstrepen op de wangquote:Op donderdag 21 april 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal smoke and mirrorsDie ligt nu gewoon in Brabant in de bosjes met een nachtkijker en een sniper rifle.
Ja daar zit ik toch nietquote:Op donderdag 21 april 2022 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de stoel naar voren doen voor de achterbank kut is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |