Nou ja, ik denk eigenlijk dat hij net als die andere knakker (Quincy Promes) niet voor niets voor een obscuur clubje in Rusland heeft gekozen destijds.quote:Op maandag 3 april 2023 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zou zijn straf ondergaan zei hij laatst toch?
Benieuwd wanneer hij zich deze week meldt.
Als hij vandaag wel in de rechtszaal was geweest, dan kon hij gewoon naar huis totdat het bureaucratische gedeelte op orde was? Ik ben eigenlijk niet eens verbaasdquote:
Ja je krijgt doorgaans een brief waar en wanneer je je moet melden, afhankelijk van wat je hebt geflikt natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2023 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als hij vandaag wel in de rechtszaal was geweest, dan kon hij gewoon naar huis totdat het bureaucratische gedeelte op orde was? Ik ben eigenlijk niet eens verbaasd
Promes schat ik anders in omdat hij met voorbedachte rade zijn neef om zeep wilde helpen. Die zit anders in de wedstrijd.quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk eigenlijk dat hij net als die andere knakker (Quincy Promes) niet voor niets voor een obscuur clubje in Rusland heeft gekozen destijds.
Je krijgt al een tijdje nauwelijks tot geen strafkorting meer in Nederland.quote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef RipCity het volgende:
Waarsch. kan die de straf gewoon na zn carriere uitzitten. Dus nog 3 jaar ballen en daarna 1.5 jaar de bak in. Kan allemaal over onderhandeld worden.
Vloet mag ik oversteken ja of nee @PowerLoungenquote:Op maandag 3 april 2023 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Gehrman @:monkyyy @:wereldgozer
1/3e met een maximum van twee jaar. Voor dit soort kortere straffen is er niet zo veel veranderd. Dat gaat veel meer over wanneer jet in de dubbele cijfers loopt.quote:Op maandag 3 april 2023 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je krijgt al een tijdje nauwelijks tot geen strafkorting meer in Nederland.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt doorgaans een brief waar en wanneer je je moet melden, afhankelijk van wat je hebt geflikt natuurlijk
quote:Straf uitzitten
Naast de strafzaak volgt en ook nog een zaak over de schadeclaim die Vloet aan zijn broek zal krijgen. De voetballer kan nog in hoger beroep. Het is de vraag wanneer Vloet zijn straf gaat uitzitten. Hij zat niet in voorarrest en bevindt zich momenteel in Rusland. Als hij niet in beroep gaat kan hij binnen enkele maanden een oproep van justitie verwachten om zijn straf uit te zitten.
Hij komt er sowieso mee weg met zijn bankrekening, geloof niet dat zijn saldo zo erg zal verdampen in die paar jaartjes. Beste cheat code die je kan wensen als je gezeten hebt.quote:Op maandag 3 april 2023 13:23 schreef BaksteenMongool het volgende:
Oftewel hij komt er nog redelijk mee weg.
In de gevangenis zullen ze hem wel gaan afpersen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij komt er sowieso mee weg met zijn bankrekening, geloof niet dat zijn saldo zo erg zal verdampen in die paar jaartjes. Beste cheat code die je kan wensen als je gezeten hebt.
Dat is ook een beetje omdat geen enkele club hem meer wilde hebben. De situatie is een beetje anders dan Promes die voor veel rijke clubs een flinke versterking is en zich in principe financieel onafhankelijk kan spelen in zijn carrière. Dat geldt niet zo voor Vloet.quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk eigenlijk dat hij net als die andere knakker (Quincy Promes) niet voor niets voor een obscuur clubje in Rusland heeft gekozen destijds.
Ik hoop dat hij standaard bij het douchen zijn zeepje niet meer kan vinden iykwim.quote:Op maandag 3 april 2023 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de gevangenis zullen ze hem wel gaan afpersen.
Tja. Op zich best logisch want hij heeft het recht om in hoger beroep te gaan. Dan moet je denk ik formeel de periode dat hij nog in beroep kan gaan afwachten tot die is verlopen.quote:
Of hij of het OM gaat eerst nog in hoger beroep....quote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je krijgt doorgaans een brief waar en wanneer je je moet melden, afhankelijk van wat je hebt geflikt natuurlijk
Hopelijk gaat het OM in hoger beroep want 2,5 jaar is natuurlijk een schijntje.quote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja. Op zich best logisch want hij heeft het recht om in hoger beroep te gaan. Dan moet je denk ik formeel de periode dat hij nog in beroep kan gaan afwachten tot die is verlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat het geen Verenigde Staten toestanden hier is maar hebben die ouders misschien nog recht op een deel van die banrekening als 'schadevergoeding' (tussenhaakjes want het gaat om je kind)?quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij komt er sowieso mee weg met zijn bankrekening, geloof niet dat zijn saldo zo erg zal verdampen in die paar jaartjes. Beste cheat code die je kan wensen als je gezeten hebt.
Das twee weken.quote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja. Op zich best logisch want hij heeft het recht om in hoger beroep te gaan. Dan moet je denk ik formeel de periode dat hij nog in beroep kan gaan afwachten tot die is verlopen.
Zelfs als die ouders een dikke schadevergoeding krijgen, heeft hij nog steeds zo veel geluk dat er een bak voetbalgeld op hem staat te wachten zodra hij zijn straf in de P.I. heeft uitgezeten. Die kan na zijn straf lekker doorgaan met zijn luxe tokkie lifestyle (waarvan ik hoop dat hij alles verliest).quote:Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen Verenigde Staten toestanden hier is maar hebben die ouders misschien nog recht op een deel van die banrekening als 'schadevergoeding' (tussenhaakjes want het gaat om je kind)?
Promes gaat proberen zich langs de defensie van Oeral te snijden, maar hij moet oppassen dat Vloet hem niet in volle vaart onderschept.quote:Op maandag 3 april 2023 15:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:gurneyisbestoke @:fetx onze vriend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |