Ook gewoon idioot dat Spoorloos zo'n volkomen vreemde gast blind vertrouwd en niet eens enige moeite neemt om z'n resultaten te verifiërenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:48 schreef DonDruiper het volgende:
Edwin Vela vond in spoorloos zn persoonlijke ATM
Laatste jaren wel, maar dit speelde 17 jaar geleden toen dna-testen nog niet zo goed toegankelijk waren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik dacht dat ze altijd een dna test deden.
Weer YahooboyGoden?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:29 schreef Fosive het volgende:
Volgende aflevering dus weer eens datingoplichters, altijd vermakelijk
Herinner je je Thailand?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Zou het mooier vinden als Kees zijn afleveringen binnen Nederland zou houden. Die zijn meestal toch net wat spectaculairder.
Vermist kon het ook al 20-25 jaar geleden, dus...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laatste jaren wel, maar dit speelde 17 jaar geleden toen dna-testen nog niet zo goed toegankelijk waren.
Wanneer is deel 2 nu eigenlijk? Morgen of volgende week?
Ik zeg ook niet dat het niet kon, maar dat het in die tijd nog niet zo toegankelijk/gebruikelijk was als nu. Ik kan me ook geen ophef herinneren uit die periode waarom Spoorloos geen DNA-test heeft laten doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vermist kon het ook al 20-25 jaar geleden, dus...
Mis wel de tijd van Peter R. met die politieagenten die elke 3 uur parkeergarage oplichten. En die 2 zigeuners die simkaartje gingen opeten etc. TROS opgelicht is af en toe wel aardig maar Kees kan ‘t juist zo goed in Nederland. Toen in Osdorp Etc. Vooral Afrika hebben we nu wel gezien met z’n telefoon uitpeilen en selfietje maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef Mubassie het volgende:
Zou het mooier vinden als Kees zijn afleveringen binnen Nederland zou houden. Die zijn meestal toch net wat spectaculairder.
Peter R in vermomming tussen een oplichtersbendequote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mis wel de tijd van Peter R. met die politieagenten die elke 3 uur parkeergarage oplichten. En die 2 zigeuners die simkaartje gingen opeten etc. TROS opgelicht is af en toe wel aardig maar Kees kan ‘t juist zo goed in Nederland. Toen in Osdorp Etc. Vooral Afrika hebben we nu wel gezien met z’n telefoon uitpeilen en selfietje maken.
Die was echt legendarisch ja! Zou die nog ergens terug te vinden zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
En die 2 zigeuners die simkaartje gingen opeten etc.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:45 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die was echt legendarisch ja! Zou die nog ergens terug te vinden zijn?
En die gast met die wapens in zijn kofferbak was ook wel mooi.
Gast verliefd, stuurt veel geld naar Brazilië, hij gaat er onverwachts hun en vrouw is met een ander en in paniek..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |