quote:Bij die tweede explosie zijn meerdere gewonden zijn gevallen, laat de veiligheidsregio weten. Hulpverleners waren op dat moment binnen druk bezig. Er zijn al twee traumahelikopters geland en ook een reddingsteam is ter plaatse.
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Hier in het dorp noemen we die wijk 'de ghetto' vanwege de hoge dichtheid aan migrantengezinnen in veel te kleine flatjes. Het is daar heel vaak ook een puinhoop in die portieken, ik kan me ook voorstellen dat de woningbouwvereniging daar wel eens een steekje laat vallen.
Ah, nou ja, niks gezegd. Het is alleen dat die wijk gewoon een beetje negatieve uitstraling heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Werkzaamheden deze keer.
Het is toch triest.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Hier in het dorp noemen we die wijk 'de ghetto' vanwege de hoge dichtheid aan migrantengezinnen in veel te kleine flatjes. Het is daar heel vaak ook een puinhoop in die portieken, ik kan me ook voorstellen dat de woningbouwvereniging daar wel eens een steekje laat vallen.
Das logisch dat jij dat niet snapt.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
Wat naar.
Ik weet eigenlijk niet wat migranten of voorrijkosten te maken hebben met dit nieuws
Waar lees jij dat dat hier zo was?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das logisch dat jij dat niet snapt.
Achterstallig onderhoud, goedkope oude flats en waarschijnlijk maar ¤40,- servicekosten per flat.
Voorrijkosten voor onderhoudskosten zijn minimaal ¤250,- per melding dus tel uit je winst…
Ken zelfs flats waar het gas door verwarmingsbuizen loopt in plaats van door gasleidingen…
Dat zou ik maar meteen gaan melden bij de desbetreffende instanties!quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ken zelfs flats waar het gas door verwarmingsbuizen loopt in plaats van door gasleidingen…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |