heb he gekocht in de supermarktquote:Op donderdag 21 april 2022 16:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan ga je terug en zeg je dit heb ik niet gevraagd.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wat leukis dit vanuit je tuin?
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Filmpje van m'n nieuwe buren
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder die koeienbel zou ik ze geweldig vinden, nu zijn ze leuk. Naja het is mijn tuin niet dus eigenlijk is het nog steeds wel geweldig, ik heb er geen last van haha.quote:
Beter voor de bitterrollen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:06 schreef kwiwi het volgende:
Filmpje van m'n nieuwe buren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Moet ook wel kunnen hoor. Wel koud hoop ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hele dag geen cola gedronken en dacht nu watertandend laat ik een klein flesje kopen
Mweh, hangt van de rest van je eetpatroon af. Fles cola op een dag? Geen goed idee. Eén glas cola? Ken best.quote:
ies raciesquote:Op donderdag 21 april 2022 16:11 schreef Ama het volgende:
Mini Ama dacht altijd dat bruine koeien voor chocolademelk was. Van die helemaal bruine koeien he.
ja staat er allemaal in het thai opquote:
Ja is ook zo.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mweh, hangt van de rest van je eetpatroon af. Fles cola op een dag? Geen goed idee. Eén glas cola? Ken best.
Ja gergi is het met je eens, die zou ze ook leuk vinden zonder belquote:Op donderdag 21 april 2022 16:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder die koeienbel zou ik ze geweldig vinden, nu zijn ze leuk. Naja het is mijn tuin niet dus eigenlijk is het nog steeds wel geweldig, ik heb er geen last van haha.
Pics van je thaise vriendin?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja staat er allemaal in het thai op![]()
heb ook eenkeer waspoeder gekocht met bleek er in. Dus gisteren heb ik mijn thaise vriendin meegenomen voor hulp
eet je binnenkort alleennog maar hamburgers als gergi kooktquote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja gergi is het met je eens, die zou ze ook leuk vinden zonder bel
Godverquote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pics van je thaise vriendin?
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dickpic vragen is dickpic krijgen hequote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dickpic vragen is dickpic krijgen he
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |