burger met frietjesquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh burgermetfrietjesmentaliteit dus
ze kunnen zowel steken en bijten. lees net dat ze zelfs in blaadjes van planten bijtenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een of andere bejaarde tv te kijken op zijn ipad in de trein. Lekker zonder koptelefoon
ga je naar je vader?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit een of andere bejaarde tv te kijken op zijn ipad in de trein. Lekker zonder koptelefoon
Moest lollerenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even de kwiwitanties archiveren?
altijd die vervelende bejaardenquote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk zomaar dat bijten in blaadjes wat minder moeite kost dan ons vel.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen zowel steken en bijten. lees net dat ze zelfs in blaadjes van planten bijten
https://www.nationalgeogr(...)ger-te-laten-bloeien
zo weinig?quote:Op donderdag 21 april 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Pff er moet echt een kilo of twee af.
hij vloog in mijn truitjequote:Op donderdag 21 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En hoe erg moet je een hommel pesten dat 'ie je aanvalt.
nee dat het eigenlijk wel meevaltquote:Op donderdag 21 april 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeg je nou dat ik moddertjevet ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |