dat kan buiten ook ¯\_(ツ)_/¯quote:
Boeit mij het of het buiten eraf knapt.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan buiten ook ¯\_(ツ)_/¯
als je je filtertje van je kraan af kan schroeven kan je daar meestal een koppelstukje terug op schroeven waar je de gardena weer aan klikt
het heeft een gele dop. daar hebben we het net overquote:Op donderdag 21 april 2022 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Light is zilver, gewone cola is rood.
wasstraat heeft ook vaak een fietsen ding..quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Wel veel moeite om mijn fiets goed schoon te maken. Ga wel naar iemand toe met een tuinslang.
quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wasstraat heeft ook vaak een fietsen ding..
Mango?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het heeft een gele dop. daar hebben we het net over
Emmertje en sopje en sponsje?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
Wel veel moeite om mijn fiets goed schoon te maken. Ga wel naar iemand toe met een tuinslang.
Ja maar kom ik niet goed op bepaalde plekken waar echt hele hopen met dennennaalden zitten enz. Moet echt een straal water erbij hebben.quote:
en wat hangt er van jou?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net even op de kunstdagbesteding geweest. Net als vorig jaar loopt er een project in samenwerking met het MBO. Vandaag waren (een aantal) studenten daar om hun werk te tonen wij het onze...
Leuk en gezellig..
Wat is vroeg, moet ik wachten met lopen?quote:
Hier hebben we sowieso geen mangocola geloof ik, maar heb het weleens in Engeland gehad. Oranjeroze is perzik.quote:
Hmm ook niet van coca cola even gehad?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben we sowieso geen mangocola geloof ik, maar heb het weleens in Engeland gehad. Oranjeroze is perzik.
ik ga zodenk ik alquote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is vroeg, moet ik wachten met lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |