idd maar intern kan je veel kanaliseren toch moet ook welquote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik klaag ook nooit over de muziek, maar dat wil niet zeggen dat ik mij er nooit aan stoor
Ik vond dat altijd wel prettig om muziek te horen.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In de zin van? Het dingetje? Goed slecht. Was het er wel of niet. Of was de muziekkeuze lastig.
ja het werkt wel voor je productiviteitquote:Op woensdag 20 april 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel prettig om muziek te horen.
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
idd maar intern kan je veel kanaliseren toch moet ook wel
kijk en daar gaat het om, als je niet herrie maakt om het herrie makenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel paar keer volume flink open gedraaid![]()
Maar over het algemeen draai ik op acceptabel geluidsniveau (denk ik)
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.
22.11.11 mooie reactietijdquote:Op woensdag 20 april 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.
Jij weet.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]was dat die gast met z'n terror?
Jij met je nummers.quote:
Ooit wat van gezegd?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Dat was echt niet normaal meer.
Gelukkig ben je ervan verlost.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Dat was echt niet normaal meer.
Ik ook wel,maar hij was echt een speciaal geval.quote:
Ja,dat ging opeens heel snel.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ervan verlost.
samequote:Op woensdag 20 april 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit de muziek hardstaan,als ik wil knallen zet ik de headphone op.
preciessssssssquote:Op woensdag 20 april 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
kan soms ook beter dingen eruit pikken dan
Dat echt. Luister vaak nummers vaker (of nouja soms repeat achter elkaar als ik echt goed vind) en wat een verschil dingen die ik niet hoorde op de boxen hoor ik dan wel met de koptelefoon op.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat merk ik al als ik op gelijke hoogte ga zitten met m'n speakers, wat een verschil dat oplevert voor het gehoor
Je was wel heel blij met je paddo`s.Dus dit zegt wel iets.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bijna nooit oortjes meer in sinds mijn nieuwe luidsprekers
ik kon eerder ook echt albums dagen lang op repeat hebben staanquote:Op woensdag 20 april 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat echt. Luister vaak nummers vaker (of nouja soms repeat achter elkaar als ik echt goed vind) en wat een verschil dingen die ik niet hoorde op de boxen hoor ik dan wel met de koptelefoon op.
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Schakel en ik hebben dezelfde luidsprekers.
schept een bandquote:Op woensdag 20 april 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Schakel en ik hebben dezelfde luidsprekers.
Ja was mooi weerquote:
Was best wel eng,stel dat hij ze helemaal niks vond?quote:
sowieso!quote:Op woensdag 20 april 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was best wel eng,stel dat hij ze helemaal niks vond?
Dan was het mijn schuld.
Nee, hij vraagt om advies wat hij ermee doet is aan hem en jij bent niet verantwoordelijk.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was best wel eng,stel dat hij ze helemaal niks vond?
Dan was het mijn schuld.
Dat klopt. En ook met deze speakers ben ik er nog steeds blij meequote:Op woensdag 20 april 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je was wel heel blij met je paddo`s.Dus dit zegt wel iets.
Makkelijk dat het zo kan, iig maakt je leven makkelijker hequote:Op woensdag 20 april 2022 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ze doen het prima. ik heb wel de variant met bluetooth genomen, daar ben ik nog wel blij mee. laatst was m'n pa hier, en die wil dan even wat laten horen. geen gehannes, even bluetoothen
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zelf doe ik eigenlijk altijd gewoon via kabeltje![]()
want kabeltjes
omdat het dan gelijk opgeladen is?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
maar zelf doe ik eigenlijk altijd gewoon via kabeltje![]()
want kabeltjes
deze staan aan het stroom, zit geen accu in ofzo. maar heb gewoon kabeltje hier liggen die ik kan inpluggen. maar als iemand op de bank zit en wat wil laten horen dan kunnen ze mooi even met bluetooth connectenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
omdat het dan gelijk opgeladen is?
of nee niks daarmee
oh zo ja. nu snap ik hetquote:Op woensdag 20 april 2022 22:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
deze staan aan het stroom, zit geen accu in ofzo. maar heb gewoon kabeltje hier liggen die ik kan inpluggen. maar als iemand op de bank zit en wat wil laten horen dan kunnen ze mooi even met bluetooth connecten
ja iddquote:Op woensdag 20 april 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
daar zit toch ook wel weer verschil in, ene appraat klinkt beter als het andere wat je erop connect
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat echt. Luister vaak nummers vaker (of nouja soms repeat achter elkaar als ik echt goed vind) en wat een verschil dingen die ik niet hoorde op de boxen hoor ik dan wel met de koptelefoon op.
Same herequote:Op woensdag 20 april 2022 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik kon eerder ook echt albums dagen lang op repeat hebben staan![]()
lekker manquote:Op woensdag 20 april 2022 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Same hereals ik het super goed vind draai ik het helemaal grijs, totdat ik een ander nummer of album hoor waar ik helemaal leip van ben, en dan is die de Sjaak.
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Same hereals ik het super goed vind draai ik het helemaal grijs, totdat ik een ander nummer of album hoor waar ik helemaal leip van ben, en dan is die de Sjaak.
![]()
ja ik vind het fascinerend welquote:
Implantaatje.VR bril is er al.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik vind het fascinerend wel
soms denk ik wel hoe zou dat in de toekomst zijn, hologram achtig? VR bril? Geen idee
Of vergeten nummers terugvinden waarvan je denkt JAAAAAAAAAAA hoe kan dat nou, hoe kan je zoiets vergeten (dat je denkt o dit is echt zo goed) en weer terugvinden.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
15gquote:Op woensdag 20 april 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
dat hebben we toch al ingespoten gekregen of....?
Ja ook dat iddquote:Op woensdag 20 april 2022 22:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of vergeten nummers terugvinden waarvan je denkt JAAAAAAAAAAA hoe kan dat nou, hoe kan je zoiets vergeten (dat je denkt o dit is echt zo goed) en weer terugvinden.
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ook dat iddff helemaal in je happy place daardoor
![]()
Je kan ook niet alles onthouden,het terugvinden is wel heel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Of vergeten nummers terugvinden waarvan je denkt JAAAAAAAAAAA hoe kan dat nou, hoe kan je zoiets vergeten (dat je denkt o dit is echt zo goed) en weer terugvinden.
Ja sommige tracks zal je niet meer terugvinden als het niet ergens is vastgelegd. Youtube verwijderd ook muziek. Er staat heel veel op. Maar ook daar verdwijnen er nummers.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles onthouden,het terugvinden is wel heel leuk.
Sommige tracks heb ik best lang naar gezocht.Mijn YT maps is ook 1 grote bende.
quote:
U heeft gelijk,maar dan weet ik dat ook vast niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja sommige tracks zal je niet meer terugvinden als het niet ergens is vastgelegd. Youtube verwijderd ook muziek. Er staat heel veel op. Maar ook daar verdwijnen er nummers.
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U heeft gelijk,maar dan weet ik dat ook vast niet meer.
quote:
misschien heb je gelukquote:Op woensdag 20 april 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nu ook op zoek naar een track,die lastig te vinden is.
Zo'n vet gevoel als je na al dat speurwerk die track eindelijk vindtquote:Op woensdag 20 april 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben nu ook op zoek naar een track,die lastig te vinden is.
Hij is early.quote:
rustig aan iigquote:Op woensdag 20 april 2022 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
maar wel lekker, kan ik mooi zo nog even serietje kijken en naar bedje
HET IS EEN WONDERquote:Op woensdag 20 april 2022 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
En dan helpen de mensjes op FB je even.
trustequote:Op woensdag 20 april 2022 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook de andere hier slaap lekker straks!
doei
Oh...jammerquote:Op woensdag 20 april 2022 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ook de andere hier slaap lekker straks!
doei
Ik vond dit altijd zo`n leuk nummer.DJ Per draaide deze vaak.quote:
Ik ben ziekjes helaas. Anders was ik wel langer gebleven.quote:
Sweet memories. Nu vergeet je hem niet meer zo snelquote:Op woensdag 20 april 2022 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd zo`n leuk nummer.DJ Per draaide deze vaak.
Oh minder !quote:Op woensdag 20 april 2022 23:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben ziekjes helaas. Anders was ik wel langer gebleven.
Dankjewel ik voel het gelijk instant BOOST. zonder boosterquote:Op woensdag 20 april 2022 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh minder !beterschap iig en stuur je positieve vibes
![]()
dankjewelquote:
Ook van mij beterschap.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel ik voel het gelijk instant BOOST. zonder booster
maar goed dankjewelhaha
[..]
dankjewel
We gaan het zienquote:Op donderdag 21 april 2022 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende week iets kouder weer helaas
Idd kan ineens weer veranderenquote:
Het blijft het weer.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Idd kan ineens weer veranderen
2 of 3 jaar terug met die hele droge zomer, was het lang mooi weer.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is het ooit eerder van begin april tot eind oktober elke dag mooi weer geweest dan?![]()
Dat hebben veel mensen, maar als je het interessant vind, dan is het wel boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Snap nooit zo goed dit soort berichten ha ha, het komt zoals het komt denk ik dan....
Maar vorig jaar juist weer veel te veel regen......Als je nou een bepaald uitje plant kan ik me voorstellen dat je hoopt op fijn weer, maar verder is dit wel echt het laatste waar ik me druk over maakquote:Op donderdag 21 april 2022 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
2 of 3 jaar terug met die hele droge zomer, was het lang mooi weer.
Ik maak me er ook niet druk om. Het is mijn hobby.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar vorig jaar juist weer veel te veel regen......Als je nou een bepaald uitje plant kan ik me voorstellen dat je hoopt op fijn weer, maar verder is dit wel echt het laatste waar ik me druk over maak
Zoonlief hoopt vanavond hier vallende sterren te spotten.....quote:Op donderdag 21 april 2022 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om. Het is mijn hobby.
Het ziet er niet helder uit voor vanavond.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief hoopt vanavond hier vallende sterren te spotten.....
Hier in brabant wel....quote:Op donderdag 21 april 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Het ziet er niet helder uit voor vanavond.
Dan wel helaas.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja, dan is het pech hebben.....
Altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Schijnbaar hier wel inderdaad
https://www.omroepbrabant(...)ips-spot-je-ze-zeker
Heer aloa.quote:
quote:
Wat heb je nu verkeerd gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
puber hormonen in huis
pff
wordt je soms best moe van
Ja, ik heb er ook tweequote:Op donderdag 21 april 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
puber hormonen in huis
pff
wordt je soms best moe van
Jantje genot.quote:
1 was er hier redelijk vlot doorheenquote:
quote:
Nouja ik kan mij nog wel herinneren hoe ernstig dat kan zijn als puberquote:
Lekker vrolijk weerquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik kan mij nog wel herinneren hoe ernstig dat kan zijn als puber
Valt hier op zich wel mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 was er hier redelijk vlot doorheen
de ander man3
jongste lijkt om manlief dat was ook geen makkelijke in zijn jeugdquote:
Ik ben pas heel laat gaan puberenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jongste lijkt om manlief dat was ook geen makkelijke in zijn jeugd
Ik ook niet (nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jongste lijkt om manlief dat was ook geen makkelijke in zijn jeugd
hoe laat?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben pas heel laat gaan puberen
echt klagen neequote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet (nog steeds niet), maar als ik soms hoor om me heen wat voor problemen mensen hebben met hun kinderen, dan heb ik weinig te klagen
En verwacht je binnenkort uitgepuberd te zijn?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeker jaquote:Op donderdag 21 april 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe laat?
[..]
echt klagen nee
maar wordt er wel eens moe van
Ik ben niet ouder geworden dan 18quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer...quote:Op donderdag 21 april 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier sterren spotten in elk geval niet......ineens toch net wat teveel bewolking....
hier ook wolkenquote:
Hier ook idd.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook wolken
en die wind ben ik ook wel klaar mee
woon buitenaf en dan waait het net wat harder
Fris windje ook best af en toe.....quote:Op donderdag 21 april 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook wolken
en die wind ben ik ook wel klaar mee
woon buitenaf en dan waait het net wat harder
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fris windje ook best af en toe.....
Ja in de zon was het heerlijk maar met zo'n windvlaag.....maar we mogen nog niet klagen dit jaarquote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
als het minder zou waaien zou je heerlijk buiten kunnen zitten
Zou wel een keertje tijd worden.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
En verwacht je binnenkort uitgepuberd te zijn?
We're flying hiighhquote:
Ja hequote:
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 21 april 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
Wel geinig om af en toe te horen die nummers.
quote:
Nog niet gesignaleerd vanavond.quote:
Ik dwaal ook wat af.quote:
Het is een beetje traag allemaal vanavond. Of zo voelt het.quote:
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
hopelijk komt deejay
[ afbeelding ]
straks met een stream![]()
zit al een uur te refreshen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maar ik wult wiebelen![]()
[ afbeelding ]
Ceedeetjequote:
Dat zou leuk zijnquote:
Nope. Ook al geen tweeka tv. Rustig vanavond.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben er bang voor dat potato het laat afweten vanavond
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:37 schreef engine het volgende:
En ik wou zeggen dat ze niet zoveel lult maar nu gaat ze natuurlijk net buurten.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet bij haar een beetje denken aan deze smilie
[ afbeelding ]
Ik snap er nog altijd geen zak van. Net ook weer een hypetrain....maar wat het isquote:
weet ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap er nog altijd geen zak van. Net ook weer een hypetrain....maar wat het is
Nu dat voorbij is, is ze wel weer opgehouden met er constant doorheen lullenquote:
Best cutequote:
Helemaal uit je kukken tochquote:
Nu heeft ze ook een kat op haar hoofd. Vreemder en vreemderquote:
Is dat deze?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
Interactive - Elevator Up And Down
uit 1992
quote:
Aangevraagdquote:
owja dat is goeie!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Aangevraagd![]()
Maar gok dat het ook niet helemaal past. Ik wacht even maar anders vraag ik die nieuwe van de tweekaz aan....dat past hier opzich wel bij.
Channel full of real magic and music above 150 BPM!quote:
quote:
Is toch handig....gewoon je tieten laten mixenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ja hoor haar boobs doen af en toe de schuifjes naar beneden
hihi
man man man
topshow!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch handig....gewoon je tieten laten mixen
quote:
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |