idd maar intern kan je veel kanaliseren toch moet ook welquote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik klaag ook nooit over de muziek, maar dat wil niet zeggen dat ik mij er nooit aan stoor
Ik vond dat altijd wel prettig om muziek te horen.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In de zin van? Het dingetje? Goed slecht. Was het er wel of niet. Of was de muziekkeuze lastig.
ja het werkt wel voor je productiviteitquote:Op woensdag 20 april 2022 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel prettig om muziek te horen.
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
idd maar intern kan je veel kanaliseren toch moet ook wel
kijk en daar gaat het om, als je niet herrie maakt om het herrie makenquote:Op woensdag 20 april 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Heb wel paar keer volume flink open gedraaid![]()
Maar over het algemeen draai ik op acceptabel geluidsniveau (denk ik)
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.
22.11.11 mooie reactietijdquote:Op woensdag 20 april 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mis mijn bovenbuur totaal niet.
Jij weet.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]was dat die gast met z'n terror?
Jij met je nummers.quote:
Ooit wat van gezegd?quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Dat was echt niet normaal meer.
Gelukkig ben je ervan verlost.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij weet.![]()
Dat was echt niet normaal meer.
Ik ook wel,maar hij was echt een speciaal geval.quote:
Ja,dat ging opeens heel snel.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ervan verlost.
samequote:Op woensdag 20 april 2022 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk nooit de muziek hardstaan,als ik wil knallen zet ik de headphone op.
preciessssssssquote:Op woensdag 20 april 2022 22:21 schreef Schakeltopia het volgende:
kan soms ook beter dingen eruit pikken dan
Dat echt. Luister vaak nummers vaker (of nouja soms repeat achter elkaar als ik echt goed vind) en wat een verschil dingen die ik niet hoorde op de boxen hoor ik dan wel met de koptelefoon op.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:22 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat merk ik al als ik op gelijke hoogte ga zitten met m'n speakers, wat een verschil dat oplevert voor het gehoor
Je was wel heel blij met je paddo`s.Dus dit zegt wel iets.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb bijna nooit oortjes meer in sinds mijn nieuwe luidsprekers
ik kon eerder ook echt albums dagen lang op repeat hebben staanquote:Op woensdag 20 april 2022 22:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat echt. Luister vaak nummers vaker (of nouja soms repeat achter elkaar als ik echt goed vind) en wat een verschil dingen die ik niet hoorde op de boxen hoor ik dan wel met de koptelefoon op.
quote:Op woensdag 20 april 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Schakel en ik hebben dezelfde luidsprekers.
schept een bandquote:Op woensdag 20 april 2022 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
Schakel en ik hebben dezelfde luidsprekers.
Ja was mooi weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |